Vincze Dalma (2024) Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
VINCZE DALMA - ZÁRÓDOLGOZAT 2024. Castellum Hotel Hollókő szálloda marketingkommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Vincze Dalma KKK foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom tárgyának kiválasztásánál, fontosnak tartottam, hogy egy olyan témát válasszak, mely számomra aktuális és érdekes. Így esett a választásom a Castellum Hotel Hollókő **** marketingkommunikációjának bemutatására. Azért választottam ezt a témát a dolgozatom megírására, mert a szakmai gyakorlatomat a marketing osztályon töltöttem, így betekintést nyerhettem a szálloda marketingkommunikációs világába. Gyakorlatom során aktívan részt vehettem a marketingkezdeményezések kidolgozásában, megvalósításában és stratégiai tervezésében. Megismerkedhettem a Hostware programmal, a weboldal kezelésével, rendezvények lebonyolításával, csoportok árajánlatának készítésével, a kiemelt tematikus időszakok programtervezésével, a szállodán belül más pozíciók szoros együttműködésével, csomagajánlatokkal, napi szinten a szállodán belül található különböző marketingeszközökkel és a vállalat által használt értékesítési módszerek széles skálájával. Dolgozatom célja, mindezek tükrében, hogy teljes képet kapjunk a szálloda marketingkommunikációjáról és márkaimázsáról.A kutatásom célja pedig, hogy feltérképezzem, hogy a Castellum Hotel Hollókő **** szálloda, mely marketingkommunikációs eszközöket alkalmazza a vállalat hírnevének megtartására és a célközönség pontosabb elérése érdekében.A dolgozatomban először Hollókő helyzetelemzését taglalom ezután a szálláshelyeket, a közeli és helyi vendéglátói kereskedelmet ismertetem. Ezt követően bemutatom a Castellum hotelt. Majd a szálloda konkrét marketingkommunikációs tevékenységét ismertetem. Ezen felül kitérek még a hotel imázsnövelő tevékenységének ismertetésére is. Végül a dolgozatomat az összegzéssel zárom és ezen túlmenően még fejlesztési javaslatokat is teszek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Castellum Hotel Hollókő, direkt marketing, eseménymarketing, imázs, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |