Az online marketing kihívásai

Jáksó Anna Edina (2024) Az online marketing kihívásai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Online marketing kihívásai.pdf] PDF
Online marketing kihívásai.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (819kB)
[thumbnail of Bírálat Jáksó Anna Edina 2024.pdf] PDF
Bírálat Jáksó Anna Edina 2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (435kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai felgyorsult világban a rengeteg tartalomnak köszönhetően az embereknek a koncentrálási képességük csökkent, és nehezebben fogadnak be új dolgokat az online felületek telítettsége miatt. Nőtt az ingerküszöb és figyelem elérése és annak megtartása érdekében egyre impulzívabb tartalmakra van szükség. Dolgozatomban készítettem egy szakirodalmi áttekintést, mely során feltártam a marketingkommunikáció fontos tényezőit, az online marketing eszközeit, kitértem a kampánytervezés lépéseire és az online eszközök mérési lehetőségeire is. Továbbá kvantitatív kutatás formájában készítettem kérdőíves felmérést, amely során az online hirdetések megítéléséről kérdeztem a felhasználókat. Kérdőívem 196 kitöltőt ért el és 5 hipotézisemből kettőt megcáfolt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: elektronikus vásárlás - online vásárlás, kampánytervezés, marketingkommunikáció, online marketing, primer vizsgálatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:44
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet