Jáksó Anna Edina (2024) Az online marketing kihívásai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Online marketing kihívásai.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (819kB) |
|
PDF
Bírálat Jáksó Anna Edina 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (435kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai felgyorsult világban a rengeteg tartalomnak köszönhetően az embereknek a koncentrálási képességük csökkent, és nehezebben fogadnak be új dolgokat az online felületek telítettsége miatt. Nőtt az ingerküszöb és figyelem elérése és annak megtartása érdekében egyre impulzívabb tartalmakra van szükség. Dolgozatomban készítettem egy szakirodalmi áttekintést, mely során feltártam a marketingkommunikáció fontos tényezőit, az online marketing eszközeit, kitértem a kampánytervezés lépéseire és az online eszközök mérési lehetőségeire is. Továbbá kvantitatív kutatás formájában készítettem kérdőíves felmérést, amely során az online hirdetések megítéléséről kérdeztem a felhasználókat. Kérdőívem 196 kitöltőt ért el és 5 hipotézisemből kettőt megcáfolt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, kampánytervezés, marketingkommunikáció, online marketing, primer vizsgálatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |