Genzler Tamás (2024) Az élelmiszerpiacon lévő kiskereskedők és nagykereskedők közötti gazdasági partnerségek: A kapcsolatok, stratégiák és hatások vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
GENZLER TAMÁS_B98AEY_SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (532kB) |
|
PDF
Genzler Tamás Szakdolgozat külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (55kB) |
|
PDF
Genzler Tamás bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a nagy és kiskereskedelem folyamatairól, a kapcsolatáról és működéséről szól. A kutatás során egy élelmiszer nagykereskedő példáján mutatom be a nagykereskedelmet, 7P és SWOT analízis-el boncolom részletesen a működési struktúráját. A kiskereskedelmi szféra megismerése érdekében interjúkat készítettem kisbolt tulajdonosokkal és vezetőkkel, akik a mindennapi feladataikba engedtek betekintést nyújtani. A dolgozatban elemzem az élelmiszer piac jelenlegi helyzetét és egy kiskereskedő bemutatását is eszközlöm. Hipotéziseim főként a kiskereskedelemre irányulnak, azon belül is a szupermarketek és kisboltok közti versenyképességre. A felállított négy hipotézisből kettő beigazolódott és kettő megdőlt, amelyek választ adtak a kisboltok általam vélt legfontosabb kérdéseire.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, élelmiszer-kereskedelem, fenntarthatóság, kiskereskedelem, nagykereskedelem, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |