Udvari Flóra (2024) A hazai Z generáció online világa: A Facebook és Instagram használati szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Udvari Flóra - Záródolgozat1 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (578kB) |
|
PDF
Biralat_Udvari_Flora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom előtt megfogalmaztam a fő kutatási kérdésemet, amely alapján felépítettem a kutatásom lépéseit és a dolgozatom részleteit. Ez a kutatási kérdés a következő: Mennyire releváns a hazai Z generáció számára a Facebook és az Instagram? Erre a fő kérdésre kerestem a választ kutatásom során. Dolgozatomban különböző szakirodalmakat használtam fel, amelyek segítségével nagyobb rálátásom lett a témára és a primer kutatásommal együtt választ kaptam a kérdéseimre és hipotéziseimre. Mint a Z generáció tagja, engem is foglalkoztatott az utóbbi pár évben ez a téma, ezért is döntöttem úgy, hogy magam járok utána ennek. Dolgozatomban kifejtettem a Facebook és az Instagram fontosabb funkcióit és a Z generáció használati szokásait, valamint a generációs különbségeket a közösségi médiában és a technológiai változásokról is volt szó a Z generációs fiatalok közösségi média használatára kivetítve. Táblázatok és ábrák segítségével szemléltettem gondolataimat, hogy minél átláthatóbb legyen az adott rész. Kutatásom eredményeit is bemutattam és dolgozatom végén véleményemet is megosztottam a témával és kutatásommal kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | internet hatása, közösségi hálózatok, közösségi média, közösségi oldalak, médiafogyasztási szokások, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |