A Kis Világunk nevű, saját e-commerce vállalkozás üzleti és marketing stratégiájának kialakítása

Dolgos Zoltán (2024) A Kis Világunk nevű, saját e-commerce vállalkozás üzleti és marketing stratégiájának kialakítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Dolgos Zoltán_2024.05..pdf] PDF
Szakdolgozat_Dolgos Zoltán_2024.05..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of GergelyAnita.pdf] PDF
GergelyAnita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (52kB)
[thumbnail of KI Dolgos Zoltán bírálat 202324 tavasz.pdf] PDF
KI Dolgos Zoltán bírálat 202324 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (471kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat elsődleges célja a leendővállalkozásommal kapcsolatos általános piackutatás, az üzleti és marketing stratégia alapvetéseinek megállapítása, versenytárselemzés, a piaci környezet megismerése, illetve mindenek előtt a kiemelt fogyasztói igények felmérése. Elsősorban olyan kérdéskörökben keresek sarokpontokat, mint a fogyasztói hűség, a kritikus vásárlói “red flag”-ek és a hazai, ár tekintetében jellemzően kevésbé versenyképes kereskedőkkel szembeni vásárlói elfogultság. A kapott válaszok és szakmai elemzések segítségével szeretném meghatározni azokat a tényezőket, amelyeket feltétlenül szükséges beépíteni a stratégia kulcsfontosságú elemei közé és próbálom elkerülni a lehetőlegtöbb vásárlóvesztéshez vezetőkardinális hibát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 3D nyomtatás, árstratégia, e-business, marketing terv, SWOT-elemzés, termékstratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:43
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet