Dolgos Zoltán (2024) A Kis Világunk nevű, saját e-commerce vállalkozás üzleti és marketing stratégiájának kialakítása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Dolgos Zoltán_2024.05..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
GergelyAnita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (52kB) |
|
PDF
KI Dolgos Zoltán bírálat 202324 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (471kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat elsődleges célja a leendővállalkozásommal kapcsolatos általános piackutatás, az üzleti és marketing stratégia alapvetéseinek megállapítása, versenytárselemzés, a piaci környezet megismerése, illetve mindenek előtt a kiemelt fogyasztói igények felmérése. Elsősorban olyan kérdéskörökben keresek sarokpontokat, mint a fogyasztói hűség, a kritikus vásárlói “red flag”-ek és a hazai, ár tekintetében jellemzően kevésbé versenyképes kereskedőkkel szembeni vásárlói elfogultság. A kapott válaszok és szakmai elemzések segítségével szeretném meghatározni azokat a tényezőket, amelyeket feltétlenül szükséges beépíteni a stratégia kulcsfontosságú elemei közé és próbálom elkerülni a lehetőlegtöbb vásárlóvesztéshez vezetőkardinális hibát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 3D nyomtatás, árstratégia, e-business, marketing terv, SWOT-elemzés, termékstratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |