Urbán Barbara (2024) Marketingkommunikációs tevékenység a Follow Marketing Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT HUHLT0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Urbán Barbara.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
|
PDF
Urbán Barbara- bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájaként a Follow Marketing Kft példáján keresztül szerettem volna szemléltetni a Social média marketing kommunikáció fontosságát és a terület adta lehetőségeket a KKV szektorban tevékenykedő vállalkozások számára.Ahogy a fenti hipotéziseim is alátámasztják a KKV szektor marketingkommunikációja sokat fejődött az évek alatt és számos olyan lehetőség nyílt a platformokon, ahol már a legkisebb cégek is képviselni és promótálni tudják tevekénységüket. Javaslatom a KKV szektorban vállalkozást üzemeltető tulajdonosok számára, hogy merjenek kilépni komfortzónájukból és vágjanak bele az online hirdetésekbe, mivel számos a dolgozatban is említett lehetőség áll a rendelkezésekre egy sikeresebb vállalkozás üzemeltetéséhez és kellő erőforrások esetén merjenek ügynökségekhez fordulni, mivel szép számban rendelkezünk profi cégekkel a piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, kapcsolati marketing, marketing terv, marketingcsatorna, vállalati marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |