Marketingkommunikációs tevékenység a Follow Marketing Kft.-nél.

Urbán Barbara (2024) Marketingkommunikációs tevékenység a Follow Marketing Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT HUHLT0.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT HUHLT0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Urbán Barbara.pdf] PDF
Urbán Barbara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)
[thumbnail of Urbán Barbara- bírálat.pdf] PDF
Urbán Barbara- bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájaként a Follow Marketing Kft példáján keresztül szerettem volna szemléltetni a Social média marketing kommunikáció fontosságát és a terület adta lehetőségeket a KKV szektorban tevékenykedő vállalkozások számára.Ahogy a fenti hipotéziseim is alátámasztják a KKV szektor marketingkommunikációja sokat fejődött az évek alatt és számos olyan lehetőség nyílt a platformokon, ahol már a legkisebb cégek is képviselni és promótálni tudják tevekénységüket. Javaslatom a KKV szektorban vállalkozást üzemeltető tulajdonosok számára, hogy merjenek kilépni komfortzónájukból és vágjanak bele az online hirdetésekbe, mivel számos a dolgozatban is említett lehetőség áll a rendelkezésekre egy sikeresebb vállalkozás üzemeltetéséhez és kellő erőforrások esetén merjenek ügynökségekhez fordulni, mivel szép számban rendelkezünk profi cégekkel a piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, kapcsolati marketing, marketing terv, marketingcsatorna, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:43
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet