A marketing területei, módszerei egy vállalatnál

Hébel Nóra (2024) A marketing területei, módszerei egy vállalatnál. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Hébel Nóra.pdf]
Előnézet
PDF
Záródolgozat_Hébel Nóra.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (179kB)
[thumbnail of Hébel Nóra.PDF] PDF
Hébel Nóra.PDF
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom során összefoglaltam a marketing területeit, és módszereit egy vállalatnál különböző területek szerint. Négy fő területet vizsgáltam meg alaposabban, amelyekhez alfejezeteket is rendeltem. Ezek a fő területek közé sorolható a termékközpontú marketing, az árpolitika és ármeghatározás, az értékesítés és kommunikáció, valamint a promóció és kommunikáció. Továbbá betekintést nyújtottam a marketing kutatásába és elemzésébe, valamint a fenntartható marketingbe is. A dolgozatom végéhez érve foglalkoztam még a marketing sikerének a mérésével és követésével, továbbá egy saját kvalitatív kutatást is bemutattam egy sikeres vállalkozásról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: árképzési stratégiák, branding, kommunikáció, marketing, marketingkutatás, marketingstratégiák, promóció, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:43
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:43
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56400

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet