Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből

Dickinson Andrea (2024) Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dickinson_Andrea_Szakdolgozat.pdf] PDF
Dickinson_Andrea_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hanyecz_Imre_ertekeles.pdf] PDF
Hanyecz_Imre_ertekeles.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (111kB)
[thumbnail of Dickinson_ bírálat.pdf] PDF
Dickinson_ bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás célja, három FMCG cég- Coca-Cola, Heineken, Unilever- CSR online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek bevonását illetően. Azon belül pedig részletes elemzése annak, hogy milyen CSR üzenetek mentén vonják be érintettjeiket, és hogy történik -e bármilyen közös értékteremtés a virtuális térben. A kutatás módszere online kommunikációs tartalomelemzés, különös tekintettel a bevonásra alkalmas online csatornák és eszközök használatának elemzése. A kutatás a 2023 és 2024 elején megjelent CSR online kommunikációs aktivitásokból von le következtetéseket, keres mintázatokat és a cégek teljes érintetti online kommunikációjának elemzését veszi górcső alá. A kutatási eredmény arra mutat rá, hogy a fenti cégek részlegesen használják a virtuális kommunikációt érintettjeik bevonására, azonban a virtuális kommunikáció nagyon hatékony a helyi, releváns programok estén történő érintetti bevonás kiszélesítésére és mobilizációra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, fenntarthatóság, kommunikáció az üzleti életben, online kommunikációelmélet, public relations
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:43
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet