Dickinson Andrea (2024) Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dickinson_Andrea_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Hanyecz_Imre_ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (111kB) |
|
PDF
Dickinson_ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás célja, három FMCG cég- Coca-Cola, Heineken, Unilever- CSR online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek bevonását illetően. Azon belül pedig részletes elemzése annak, hogy milyen CSR üzenetek mentén vonják be érintettjeiket, és hogy történik -e bármilyen közös értékteremtés a virtuális térben. A kutatás módszere online kommunikációs tartalomelemzés, különös tekintettel a bevonásra alkalmas online csatornák és eszközök használatának elemzése. A kutatás a 2023 és 2024 elején megjelent CSR online kommunikációs aktivitásokból von le következtetéseket, keres mintázatokat és a cégek teljes érintetti online kommunikációjának elemzését veszi górcső alá. A kutatási eredmény arra mutat rá, hogy a fenti cégek részlegesen használják a virtuális kommunikációt érintettjeik bevonására, azonban a virtuális kommunikáció nagyon hatékony a helyi, releváns programok estén történő érintetti bevonás kiszélesítésére és mobilizációra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, fenntarthatóság, kommunikáció az üzleti életben, online kommunikációelmélet, public relations |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |