Dobos Panna Zsuzsanna (2024) A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dobos-Panna-Zsuzsanna_A_Fenntarthato_marketing_hatekonysaganak_vizsgalata_a_Vinted_online_piacter_tevekenysegen_keresztul.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Dobos Panna Zsuzsanna biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM DM.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (284kB) |
|
PDF
Dobos Panna Zsuzsanna_külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (66kB) |
Absztrakt (kivonat)
A pazarló életmód következményei megjelennek a környezet rohamos romlásában, például globális felmelegedésben és ökoszisztéma átalakulásban. Ennek fényében a fenntarthatóság kulcsfontosságú a társadalomban, különösen a vállalkozások számára. A zöld marketing népszerűsödik a fogyasztók körében, amit a digitális térben is alkalmaznak. Az online használt termékeket árusító Vinted példája jól mutatja ezt. Tanulmányom ezt a témát és a vállalkozás marketingtevékenységeit vizsgálja. A primer kutatásom arra fókuszál, hogy milyen hatékony a fenntartható marketing és a digitális hirdetések a környezettudatosság népszerűsítésében. Célom az összegyűjtött adatok alapján bizonyítani a fenntartható marketing hatékonyságát a fogyasztói tudatosság növelésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fenntarthatóság, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |