Fórizs Réka Judit (2024) Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06.. Download (1MB) |
|
PDF
Bizalmassági nyilatkozat Fórizs Réka Judit.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (62kB) |
|
PDF
SZD_Fórizs_Réka_külső_konzulensi_bírálat_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
|
PDF
SZD.Forizs.Reka.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (348kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásban átfogóan ismertetem a kapcsolati marketing és az ügyfélmegtartás szerepét általánosan egy cég marketingtevékenységében, valamint, hogy gyakorlati példákkal bizonyítsam ezeknek a hatékonyságát és szükségességét. A kutatásból kiderül, hogy egy nagykereskedelem milyen marketing eszközök segítségével tud új ügyfelet szerezni, de legfőképpen, hogy hogyan lehet megtartani a régieket. A kutatásban részletesen bemutatásra kerülnek a kapcsolati marketing eszközei és az ügyféllojalitást célzó tevékenységek, illetve azoknak a fontosságuk, a kutatással bizonyítani kívánom, hogy a kapcsolati marketing és a lojális ügyfél kialakítása nagyon fontos szerepet játszik egy modern felfogású vállalat életében, versenyelőnyre tehet szert vele hosszú távon és tartósan növekedni képes. A dolgozat során az Inter Cars Hungária Kft. gyakorlati példáival támasztom alá a szakirodalmat. Ezen felül a cég partnereivel megkérdezést hajtottam végre kérdőív segítségével, illetve interjút készítettem az egyik vezetővel. A téma aktualitását igazolja, hogy az utóbbi években egyre népszerűbbé vált a fogyasztóközpontú és a holisztikus marketingszemlélet, amiben fontos szerepet a játszik a partnerkapcsolat és a két irányú kommunikáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, kapcsolati marketing, lojalitás, partnerkapcsolat(ok), vásárlói elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |