Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében

Fórizs Réka Judit (2024) Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében.pdf] PDF
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmassági nyilatkozat Fórizs Réka Judit.pdf] PDF
Bizalmassági nyilatkozat Fórizs Réka Judit.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (62kB)
[thumbnail of SZD_Fórizs_Réka_külső_konzulensi_bírálat_2024.pdf] PDF
SZD_Fórizs_Réka_külső_konzulensi_bírálat_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (193kB)
[thumbnail of SZD.Forizs.Reka.docx.pdf] PDF
SZD.Forizs.Reka.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (348kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásban átfogóan ismertetem a kapcsolati marketing és az ügyfélmegtartás szerepét általánosan egy cég marketingtevékenységében, valamint, hogy gyakorlati példákkal bizonyítsam ezeknek a hatékonyságát és szükségességét. A kutatásból kiderül, hogy egy nagykereskedelem milyen marketing eszközök segítségével tud új ügyfelet szerezni, de legfőképpen, hogy hogyan lehet megtartani a régieket. A kutatásban részletesen bemutatásra kerülnek a kapcsolati marketing eszközei és az ügyféllojalitást célzó tevékenységek, illetve azoknak a fontosságuk, a kutatással bizonyítani kívánom, hogy a kapcsolati marketing és a lojális ügyfél kialakítása nagyon fontos szerepet játszik egy modern felfogású vállalat életében, versenyelőnyre tehet szert vele hosszú távon és tartósan növekedni képes. A dolgozat során az Inter Cars Hungária Kft. gyakorlati példáival támasztom alá a szakirodalmat. Ezen felül a cég partnereivel megkérdezést hajtottam végre kérdőív segítségével, illetve interjút készítettem az egyik vezetővel. A téma aktualitását igazolja, hogy az utóbbi években egyre népszerűbbé vált a fogyasztóközpontú és a holisztikus marketingszemlélet, amiben fontos szerepet a játszik a partnerkapcsolat és a két irányú kommunikáció.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, kapcsolati marketing, lojalitás, partnerkapcsolat(ok), vásárlói elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:43
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet