Fórizs Réka Judit (2024) Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 06.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bizalmassági nyilatkozat Fórizs Réka Judit.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (62kB) |
![]() |
PDF
SZD_Fórizs_Réka_külső_konzulensi_bírálat_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
![]() |
PDF
SZD.Forizs.Reka.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (348kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásban átfogóan ismertetem a kapcsolati marketing és az ügyfélmegtartás szerepét általánosan egy cég marketingtevékenységében, valamint, hogy gyakorlati példákkal bizonyítsam ezeknek a hatékonyságát és szükségességét. A kutatásból kiderül, hogy egy nagykereskedelem milyen marketing eszközök segítségével tud új ügyfelet szerezni, de legfőképpen, hogy hogyan lehet megtartani a régieket. A kutatásban részletesen bemutatásra kerülnek a kapcsolati marketing eszközei és az ügyféllojalitást célzó tevékenységek, illetve azoknak a fontosságuk, a kutatással bizonyítani kívánom, hogy a kapcsolati marketing és a lojális ügyfél kialakítása nagyon fontos szerepet játszik egy modern felfogású vállalat életében, versenyelőnyre tehet szert vele hosszú távon és tartósan növekedni képes. A dolgozat során az Inter Cars Hungária Kft. gyakorlati példáival támasztom alá a szakirodalmat. Ezen felül a cég partnereivel megkérdezést hajtottam végre kérdőív segítségével, illetve interjút készítettem az egyik vezetővel. A téma aktualitását igazolja, hogy az utóbbi években egyre népszerűbbé vált a fogyasztóközpontú és a holisztikus marketingszemlélet, amiben fontos szerepet a játszik a partnerkapcsolat és a két irányú kommunikáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, kapcsolati marketing, lojalitás, partnerkapcsolat(ok), vásárlói elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |