Antal Brigitta Krisztina (2024) A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése. Faculty of International Management and Business.
PDF
Antal Brigitta Krisztina. A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (395kB) |
|
PDF
2024. Szakdolgozat Antal Brigitta BSC.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
Abstract
A szakdolgozatom témája a HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése. A témát aktuálisnak tartom a 2020-as években kibontakozó gazdasági válság iparágra gyakorolt hatása miatt. Miközben számos területen jelentős károkat okozott az infláció, addig az energiaital-piacon további növekedés volt tapasztalható. Az energiaital-piacon belül a HELL ENERGY több országban is piacvezető, és közel 50 országban exportpiaccal rendelkezik, ezáltal egy meghatározó szereplője a nemzetközi energiaital-piacnak. A szakdolgozatomban a magyar piacot vizsgálom és elsősorban - a HELL cégcsoport termékei közül - az energiaitalokat. A célom a cégcsoport tevékenységét befolyásoló makro- és mikrokörnyezeti tényezők feltárását követően a vállalkozás stratégiájának elemzése a marketing mix bemutatásával. A primer kutatásomban a fogyasztói szokásokról és a márkahűségről szeretnék bővebb képet kapni - általánosságban az energiaitalokról, valamint kifejezetten a HELL energiaital fogyasztásával kapcsolatban is.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | energiaital, fogyasztói szokások, marketing mix, marketingstratégia, márkahűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Sep. 20. 08:43 |
Last Modified: | 2024. Sep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
View Item |