Antal Brigitta Krisztina (2024) A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Antal Brigitta Krisztina. A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (395kB) |
|
PDF
2024. Szakdolgozat Antal Brigitta BSC.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (253kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése. A témát aktuálisnak tartom a 2020-as években kibontakozó gazdasági válság iparágra gyakorolt hatása miatt. Miközben számos területen jelentős károkat okozott az infláció, addig az energiaital-piacon további növekedés volt tapasztalható. Az energiaital-piacon belül a HELL ENERGY több országban is piacvezető, és közel 50 országban exportpiaccal rendelkezik, ezáltal egy meghatározó szereplője a nemzetközi energiaital-piacnak. A szakdolgozatomban a magyar piacot vizsgálom és elsősorban - a HELL cégcsoport termékei közül - az energiaitalokat. A célom a cégcsoport tevékenységét befolyásoló makro- és mikrokörnyezeti tényezők feltárását követően a vállalkozás stratégiájának elemzése a marketing mix bemutatásával. A primer kutatásomban a fogyasztói szokásokról és a márkahűségről szeretnék bővebb képet kapni - általánosságban az energiaitalokról, valamint kifejezetten a HELL energiaital fogyasztásával kapcsolatban is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | energiaital, fogyasztói szokások, marketing mix, marketingstratégia, márkahűség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |