Hegedüs Gergő Gábor (2024) Emirates marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hegedüs Gergő Emirates marketingstratégiája szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (107kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Hegedüs Gergő Gábor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Emirates marketingstratégiája, valamint hogyan tud megmaradni prémium légitársaságnak egy olyan piacon, ahol az árcsökkenés jellemző? A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam az Emirates, mint légitársaság működését, a piacon betöltött szerepét, valamint, a marketingstratégiájuk, amivel elérik a fogyasztókat, valamint arra keresem a választ, hogyan tud megmaradni, egy viszonylag drága, prémium, felsőkategóriás szolgáltatásnak egy olyan piacon, ahol évtizedek óta az árcsökkenés, valamint az éles piaci verseny a jellemző. Kutatásom során megfogom vizsgálni a fogyasztói, valamint a munkáltatói szegmenset is. Primer kutatást tervezek online kérdőíves formában egy 50-80 kitöltőt reálisnak tartok. Szeretnék majd egy interjút is készíteni egy dolgozóval, aki választ tud adni a marketingstratégiával kapcsolatos kérdéseimre. Azért választottam ezt a témát, mivel a munkám miatt rengeteget utazok, és lehetőségem volt már kipróbálni valamennyi légitársaságot, és én személyes tapasztalatom alapján az Emirates kiemelkedik valamennyi közül. A szüleim, közel 30 éve dolgoznak a repülőtéren így ez a téma mindig is nagy szerepet játszott az én és a családom életében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Emirates, marketingmix, marketingstratégia, repülőgép |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |