Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében

Császár Zoltán (2024) Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében.pdf] PDF
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Császár Zoltán 2024.pdf] PDF
Bírálat Császár Zoltán 2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (435kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom az ügyfélszolgálat szerepét vizsgálja a márka megítélésében, melyhez magyar és angol nyelvű szakirodalmi forrásokat használtam fel. A szakirodalmi háttér bemutatása mellett tartalmaz egy rövid leírást az ügyfélszolgálati munkáról, valamint egy primer kvantitatív kutatást, illetve az ehhez kapcsolódó hipotézisek vizsgálatát. A hangsúly a márkahűség és az ügyfélszolgálat kapcsolatán, a szóbeszéd által a vásárlók véleményének környezetükre gyakorolt hatásán, valamint a panaszos ügyfelek megfelelő kezelésén van, ezen témákat vizsgálva fogalmaztam meg javaslatokat az ügyfélszolgálatok működtetését illetően a vállalatok számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: márka, márkahűség, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat, ügyintézés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:43
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet