Császár Zoltán (2024) Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Császár Zoltán 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (435kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom az ügyfélszolgálat szerepét vizsgálja a márka megítélésében, melyhez magyar és angol nyelvű szakirodalmi forrásokat használtam fel. A szakirodalmi háttér bemutatása mellett tartalmaz egy rövid leírást az ügyfélszolgálati munkáról, valamint egy primer kvantitatív kutatást, illetve az ehhez kapcsolódó hipotézisek vizsgálatát. A hangsúly a márkahűség és az ügyfélszolgálat kapcsolatán, a szóbeszéd által a vásárlók véleményének környezetükre gyakorolt hatásán, valamint a panaszos ügyfelek megfelelő kezelésén van, ezen témákat vizsgálva fogalmaztam meg javaslatokat az ügyfélszolgálatok működtetését illetően a vállalatok számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | márka, márkahűség, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat, ügyintézés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |