Kusper Ferenc Gergő (2024) A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kusper Ferenc Gergő K533G4 Szakdolgozat - A videójáték piac három nagy szereplője.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Kusper Ferenc Gergő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban három nagy videójáték forgalmazó céget elemzek mikrotranzakciós bevételek és árbevételek alapján. Megnézem, hogy milyen helyen állnak a piacon, illetve az általam választott cégenkénti egy darab játékot elemzem pénzügyi szempontok szerint.A elemzést az alábbi két fő szempont alapján készítem: a fizikális kiadások mennyire szorulnak háttérbe a digitális kiadásokkal szemben a technológiai fejlődés során. Illetve, a mikrotranzakciók milyen szerepet töltenek be a vizsgált játékokon belül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 20. század, árbevétel(ek), játékelmélet, játékok, konzol, nettó árbevétel, számítógépek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |