A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján.

Kusper Ferenc Gergő (2024) A videójáték piac három nagy szereplőjének elemzése – mikrotranzakciók és árbevételek alapján. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kusper Ferenc Gergő K533G4  Szakdolgozat - A videójáték piac három nagy szereplője.pdf] PDF
Kusper Ferenc Gergő K533G4 Szakdolgozat - A videójáték piac három nagy szereplője.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Kusper Ferenc Gergő.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes KM foszk Kusper Ferenc Gergő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban három nagy videójáték forgalmazó céget elemzek mikrotranzakciós bevételek és árbevételek alapján. Megnézem, hogy milyen helyen állnak a piacon, illetve az általam választott cégenkénti egy darab játékot elemzem pénzügyi szempontok szerint.A elemzést az alábbi két fő szempont alapján készítem: a fizikális kiadások mennyire szorulnak háttérbe a digitális kiadásokkal szemben a technológiai fejlődés során. Illetve, a mikrotranzakciók milyen szerepet töltenek be a vizsgált játékokon belül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 20. század, árbevétel(ek), játékelmélet, játékok, konzol, nettó árbevétel, számítógépek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:43
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet