Bognár Bálint Sándor (2024) Kistérségi együttműködések az agráriumban és az élelmiszeriparban, helyi termékek piaci lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Bognár_Bálint_Sándor_N3UHJT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_N3UHJT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (163kB) |
|
PDF
Bognár Bálint Sándor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat áttekinti az agrármarketinget és az élelmiszeriparban rejlő együttműködési lehetőségeket, különös tekintettel a helyi termékek piaci potenciáljára. A kutatás célja, hogy feltárja ezeknek a termékeknek a versenyképességét a hazai és nemzetközi piacon. Elemzésem során különösen fontosnak tartjuk a helyi termékek piaci pozícióját befolyásoló tényezőket és az agráriumban rejlő együttműködési formákat. A szakdolgozat keretében áttekintjük más országok, például Franciaország és Németország agrármarketing gyakorlatait, hogy megértsük, hogyan támogatták sikeresen a helyi termékek piacra jutását és népszerűsítését. A dolgozat célja a magyar agrár- és élelmiszeripar versenyképességének javításához szükséges stratégiai lehetőségek és módszerek összegzése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | agrár, agrártámogatások, helyi termék, őstermelő, regionális együttműködés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |