A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban

Egri Bernadett (2024) A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Egri Bernadett_2024.pdf] PDF
Szakdolgozat_Egri Bernadett_2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (830kB)
[thumbnail of A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban_Külső konzulensi értékelés.pdf] PDF
A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban_Külső konzulensi értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (156kB)
[thumbnail of opp_márkaép_egészségapp.pdf] PDF
opp_márkaép_egészségapp.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (263kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a digitális egészségügyi szektort vizsgáltam meg, azon belül is az informatikai fejlesztések egyre növekvő szerepét a hatékonyabb és korszerűbb ellátás érdekében.Kutatási kérdésem fókuszában állt, hogy megvizsgáljam, hogy a digitális kommunikációs eszközök, mint például az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér mennyire fontos fejlesztés, mert fő célja, az egészségügyi adatok digitalizálása és az egészségügyi szolgáltatások javítása, azt szerettemvolna, ezáltal bemutatni, és elemezni, hogy, ha az embereket megfelelően edukáljuk az alkalmazás használatára, akkor csökkenthetjük a betegek számát, ezáltal a munka napokból kiesett alkalmazottak számát is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális eszközök, EESZT, egészségügy, Informatikai fejlesztés, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet