A Clean Center Kft. marketingstratégiája

Török Márta (2024) A Clean Center Kft. marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Török_Márta_A_Clean_Center_Kft_marketingstratégiája.pdf] PDF
Török_Márta_A_Clean_Center_Kft_marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (10MB)
[thumbnail of Török Márta .pdf] PDF
Török Márta .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Bírálat_BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM.pdf] PDF
Bírálat_BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (100kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája egy magyar tisztítószergyár, melynek jelenlegi marketingstratégiáját szeretném bemutatni a következő oldalakon. A vállalat jelen állás szerint nagy mennyiségben főként ipari felhasználásra árulja termékeit, valamint foglalkozásszerű szerveknek, azaz különféle intézményeknek. A cég hosszútávú stratégiájában szerepel azonban a lakossági piaci szegmens, azaz a háztartások meghódítása is. A dolgozatom végén ennek kivitelezhetőségét kutatom, illetve javaslataimmal irányt mutatok, hogy hogyan is lehetne elérni ezt.Az általam választott vállalkozás a budapesti székhellyel és telephellyel rendelkező Clean Center Kft. Amiatt esett a választásom erre a vállalatra, mert a tisztítószer gyártási, valamint fejlesztési tevékenységével a hazai higiéniai piac meghatározó szereplője. Termékeik közvetetten szolgálják a társadalom higiéniáját, jelen vannak az iskolákban, a kórházak mosdóiban és konyháiban egyaránt, nem mellesleg a kedvenc étterme tisztaságáért is felelnek. Az egyik ismerősöm a vállalatnál dolgozik vegyészmérnökként, így személyes tapasztalatival és véleményével, valamint szakmai tudásával tudta gazdagítani az esettanulmányomat. Ezenkívül általa lehetőségem nyílt beszélgetni az alapítókkal, hogy még konkrétabb képet kaphassak a céggel kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, marketingstratégiák, Porter modell, steep, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet