Zamaróczy Rebeka (2024) Az újszerű marketingkommunikácós eszközök jelentősége napjainkban-fókuszban az influencerek. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Zamaroczy_Rebeka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom készítése során beleláthattam különböző kutatási módszerek segítségével, az újszerű marketingkommunikációs eszközökre, működésükre, és a tartalomgyártók hatékonyságára. A dolgozat első felében részletesebben kitértem, hogy mi is az a marketingmix, a marketingkommunikáció fogalma, majd pedig ezt követően bemutattam a SEO marketinget, a PPC hirdetéseket és a közösségi médiát. Ezután, mivel dolgozatom során az influencerek voltak fókuszban, kitértem a jelentésére, fajtáira, kategorizálására, szépségiparon belüli hatékonyságukra, majd a primer kutatásom során is ehhez kapcsolódóan szereztem adatokat, és vizsgáltam meg azokat. Kérdőívem, amiben a tartalomgyártókkal kapcsolatos kérdéseim szerepeltek, a dolgozatom mélyebb megértésére szolgált. A kérdéseim által sikerült megvizsgálnom a munkám befejezéséhez a hatékonyságukat. Munkám során sok új dolgot ismertem meg az online marketinggel kapcsolatban, amiket a későbbiekben tudok hasznosítani. Személyes feltételezéseimet pedig a kérdőív nagy részben alátámasztotta.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |