A reklámajándékok hatékonyságának elemzése a fogyasztói magatartás és a márkaépítés tükrében

Vincze Mihályné (2024) A reklámajándékok hatékonyságának elemzése a fogyasztói magatartás és a márkaépítés tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vincze-Mihalyne-Szakdolgozat-bizalmas.pdf] PDF
Vincze-Mihalyne-Szakdolgozat-bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 29..

Download (6MB)
[thumbnail of Vincze-Mihalyne-nyilatkozat-bizalmas.pdf] PDF
Vincze-Mihalyne-nyilatkozat-bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (153kB)
[thumbnail of Biralat_Vincze_Mihalyne.pdf] PDF
Biralat_Vincze_Mihalyne.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (686kB)
[thumbnail of Vincze Mihályné PVÁ.pdf] PDF
Vincze Mihályné PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (425kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a reklámajándékok piacának átfogó elemzésére összpontosít, célja a hatékony marketingstratégiák kialakítása a vállalkozások számára. A kutatás során két kérdőívet alkalmaztam a vállalkozások és a fogyasztók preferenciáinak és szokásainak megértésére. A cégek reklámajándékokra fordított költségvetését és a beszerzési döntéseket befolyásoló tényezőket, valamint a fogyasztók reklámajándékokkal kapcsolatos reakcióit vizsgáltam. A kutatás alapján javaslatokat teszek a vállalkozások számára a hatékonyabb reklámajándék-stratégiák kidolgozására. Ezenkívül a dolgozat kiemeli az előfizetéses modell bevezetésének lehetőségét, amely rendszeres, személyre szabott ajándékokkal szolgálna a vállalkozásoknak. Az eredmények felhasználhatók a vállalkozások marketingstratégiájának finomítására, az ügyfélbázis bővítésére, a márkaidentitás erősítésére és az ügyfélélmény javítására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, előfizetéses modell, fogyasztói magatartás, promóciós termék, reklámajándék
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet