Fehérvári Anna (2024) A MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatásmarketing szempontú elemzése és fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Fehérvári Anna_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat_Fehérvári Anna Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (98kB) |
|
PDF
SZD.FehervariAnna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (419kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a MOL Limo közösségi autómegosztó tevékenységét szolgáltatásmarketing szempontból elemzi megvizsgálva ezáltal a jelenlegi marketingstratégiáját és a fogyasztókra gyakorolt hatását. A dolgozat elején a szolgáltatások sajátosságait ismertetem, amely az egyedi jellegük megértését szolgálja. Az alapismeretek megszerzése után a megosztáson alapuló szolgáltatások térnyerését, majd az aktuális magyarországi car sharing piac szereplőit mutatom be, mint a vizsgálandó cég közvetlen környezetét. A téma középpontjához érve, a 7P modell elemein végig haladva bővebben kifejtem a szolgáltató marketing szempontú üzleti folyamatait. A szekunder kutatást követően a primer kutatás eredményei alapján pedig javaslatot teszek a hatékonyabb marketingstratégia kialakítása érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, autómegosztás, marketingstratégia, MOL Limitless Mobility Kft., reklámstratégia, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |