Lukács Gergely Tamás (2024) Trade marketing a műszaki cikkek piacán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Lukács Gergely 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
PDF
Külső konzulens bírálat_Lukács Gergely.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (35kB) |
|
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-mesterkepzes-lukacs-gergely.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (63kB) |
Absztrakt (kivonat)
A trade marketing tevékenység egyre nagyobb szerepet játszik a vállalatok életében. A kutatásom során azt igyekeztem vizsgálni, hogy napjainkban milyen szerepe és feladata van a trade marketingnek. Ezen túl specializáltan arra voltam kíváncsi, hogy a műszaki elektronikai cikkek piacán mekkora szerepet kap a trade marketing, milyen tevékenységeket foglal magába, illetve egyáltalán foglalkoznak-e vele az ebben az iparágban működő vállalatok. A szekunder kutatásom során több nézőpontból is megismertem és a dolgozatban bemutattam, hogy hogyan definiálható és hogyan is alakult ki ez a tevékenység. Azt is bemutattam, hogy milyen részterületekre a trade marketing a szakirodalmak alapján. A szekunder kutatás második részében részletesen bemutattam a műszaki cikkek piacának jelenlegi helyzetét. Primer kutatásként a trade marketingben jártas személyekkel készítettem mélyinterjút, hogy ezek eredményeinek segítségével bemutassam a műszaki cikkek és az FMCG termékek piacán megjelenő különbségeket a trade marketing szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fmcg, interjú, kereskedelem, marketing, műszaki cikk, POS, trade marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |