Mesterséges intelligencia alkalmazhatósága a digitális kommunikációban

Lázár Anna Ilona (2024) Mesterséges intelligencia alkalmazhatósága a digitális kommunikációban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Lázár Anna Ilona - Záródolgozat.pdf] PDF
Lázár Anna Ilona - Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 29..

Download (621kB)
[thumbnail of SKM_C250i24043011400.pdf] PDF
SKM_C250i24043011400.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (48kB)
[thumbnail of Lázár Anna_biralat.pdf] PDF
Lázár Anna_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális korszakban a mesterséges intelligencia (angolul Artificial Intelligence, röviden AI) áll a technológia fejlődése élvonalában, amely mélyreható hatást gyakorol a mindennapjainkra és az iparágakra egyaránt. A digitális kommunikáció területén különösen fontos megvizsgálni az AI alkalmazásának lehetőségeit és hatásait.A jelen dolgozat célja az AI alkalmazásának és hatásainak feltérképezése a digitális kommunikációban. A bevezetőben bemutatásra kerül az AI fogalma és annak értelmezése a digitális kommunikáció kontextusában. Ezt követően megvizsgáljuk hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia a mindennapjainkat és hogyan formálja át az online közösségi interakciókat.Az AI rendszerek alkalmazása a vállalati környezetben is egy elterjedtebb. Ennek megfelelően a dolgozat tartalmazni fog egy interjút a Hell energy vállalatának grafikai osztályán dolgozóival, akik részletes betekintést adnak az AI rendszerének használatába és az általa nyújtott lehetőségekbe a cég számára.Etikai kérdések körüljárása is fontos részét képezik a dolgozatomnak, hogy megértsük hogyan befolyásolja az AI az életünket, és a digitális kommunikációt, és hogy milyen felelősséggel jár ennek a technológiának az alkalmazása.Ez a bevezetés kizárólagos rálátást kíván nyújtani a dolgozat fő témájára meghatározva a mesterséges intelligencia és a digitális kommunikáció közötti kapcsolat fontosságát, valamint a vállalati környezetben való alkalmazás lehetőségeit és hatásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitalizáció, információs és kommunkiációs technológia (IKT), kommunikáció, mesterséges intelligencia, társadalmi környezet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet