Lázár Anna Ilona (2024) Mesterséges intelligencia alkalmazhatósága a digitális kommunikációban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Lázár Anna Ilona - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 29.. Download (621kB) |
|
PDF
SKM_C250i24043011400.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (48kB) |
|
PDF
Lázár Anna_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális korszakban a mesterséges intelligencia (angolul Artificial Intelligence, röviden AI) áll a technológia fejlődése élvonalában, amely mélyreható hatást gyakorol a mindennapjainkra és az iparágakra egyaránt. A digitális kommunikáció területén különösen fontos megvizsgálni az AI alkalmazásának lehetőségeit és hatásait.A jelen dolgozat célja az AI alkalmazásának és hatásainak feltérképezése a digitális kommunikációban. A bevezetőben bemutatásra kerül az AI fogalma és annak értelmezése a digitális kommunikáció kontextusában. Ezt követően megvizsgáljuk hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia a mindennapjainkat és hogyan formálja át az online közösségi interakciókat.Az AI rendszerek alkalmazása a vállalati környezetben is egy elterjedtebb. Ennek megfelelően a dolgozat tartalmazni fog egy interjút a Hell energy vállalatának grafikai osztályán dolgozóival, akik részletes betekintést adnak az AI rendszerének használatába és az általa nyújtott lehetőségekbe a cég számára.Etikai kérdések körüljárása is fontos részét képezik a dolgozatomnak, hogy megértsük hogyan befolyásolja az AI az életünket, és a digitális kommunikációt, és hogy milyen felelősséggel jár ennek a technológiának az alkalmazása.Ez a bevezetés kizárólagos rálátást kíván nyújtani a dolgozat fő témájára meghatározva a mesterséges intelligencia és a digitális kommunikáció közötti kapcsolat fontosságát, valamint a vállalati környezetben való alkalmazás lehetőségeit és hatásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, információs és kommunkiációs technológia (IKT), kommunikáció, mesterséges intelligencia, társadalmi környezet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |