Badacsonyi bormarketing

Svedics Daniella (2024) Badacsonyi bormarketing. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat_Svedics_Daniella_F1N276.pdf] PDF
Diplomadolgozat_Svedics_Daniella_F1N276.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SVEDICS DANIELLA - KÜLSŐ BÍRÁLAT.pdf] PDF
SVEDICS DANIELLA - KÜLSŐ BÍRÁLAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (152kB)
[thumbnail of Svedics Daniella MSc.pdf] PDF
Svedics Daniella MSc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

A bor és a borfogyasztás akár, mint kulturális jellemző, erőteljesen kötődik a magyar nemzeti karakterhez. Bizonyítja, hogy már a kora újkorban is gyakran hivatkoznak erre a jegyre a magyarok akkori természetrajzaikon. A bormarketing hatására folyamatosan növekvő borpiaci szerep fontos kulturális és gazdasági cél Magyarország számára. A bormarketing már önmagában is összetett tevékenységet jelöl, a hazai és nemzetközi piaci változások, a globális verseny fokozódása és a természeti kihívások ugyanakkor tovább árnyalják ezt a képet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Badacsony, bormarketing, borturizmus, SWOT-elemzés, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet