Svedics Daniella (2024) Badacsonyi bormarketing. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat_Svedics_Daniella_F1N276.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SVEDICS DANIELLA - KÜLSŐ BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
|
PDF
Svedics Daniella MSc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
A bor és a borfogyasztás akár, mint kulturális jellemző, erőteljesen kötődik a magyar nemzeti karakterhez. Bizonyítja, hogy már a kora újkorban is gyakran hivatkoznak erre a jegyre a magyarok akkori természetrajzaikon. A bormarketing hatására folyamatosan növekvő borpiaci szerep fontos kulturális és gazdasági cél Magyarország számára. A bormarketing már önmagában is összetett tevékenységet jelöl, a hazai és nemzetközi piaci változások, a globális verseny fokozódása és a természeti kihívások ugyanakkor tovább árnyalják ezt a képet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Badacsony, bormarketing, borturizmus, SWOT-elemzés, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |