Tősér Dorián (2024) Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az UNIQA Biztosító elemzése marketing szempontból.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (768kB) |
|
PDF
Mélyinterjú.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (161kB) |
|
PDF
Tősér Dorián_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (240kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom során az UNIQA Biztosító Zrt. szakmai gyakorlati munkahelyem elemeztem marketing és sales szempontból. A cégnél eltöltött idő során biztosítási tanácsadó munkakörben dolgoztam. Telefonon értékesítettem különféle biztosításokat, lakás-, baleset-, és gépjármű biztosításokat. Dolgozatom egy rövid bevezetéssel indítom, melyet a szakirodalmi elemzés követ. Pár fogalom kifejtése után szót ejtek az UNIQA weboldaláról, a 2024 márciusában zajló lakáskampányról. A céget elemzem a 7p és a SWOT analízis alapján is. Egy versenytárs elemzés is megtalálható a dolgozatomban. Végeztem egy mély interjút Varjú Jánossal, a cég direkt értékesítési igazgatójával, ennek elemzésével és egy összefoglalással zárom írásom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, biztosítás(ok), direkt marketing, SWOT-elemzés, telefonmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |