Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból

Tősér Dorián (2024) Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az UNIQA Biztosító elemzése marketing szempontból.pdf] PDF
Az UNIQA Biztosító elemzése marketing szempontból.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (768kB)
[thumbnail of Mélyinterjú.pdf] PDF
Mélyinterjú.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (161kB)
[thumbnail of Tősér Dorián_bírálat.pdf] PDF
Tősér Dorián_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom során az UNIQA Biztosító Zrt. szakmai gyakorlati munkahelyem elemeztem marketing és sales szempontból. A cégnél eltöltött idő során biztosítási tanácsadó munkakörben dolgoztam. Telefonon értékesítettem különféle biztosításokat, lakás-, baleset-, és gépjármű biztosításokat. Dolgozatom egy rövid bevezetéssel indítom, melyet a szakirodalmi elemzés követ. Pár fogalom kifejtése után szót ejtek az UNIQA weboldaláról, a 2024 márciusában zajló lakáskampányról. A céget elemzem a 7p és a SWOT analízis alapján is. Egy versenytárs elemzés is megtalálható a dolgozatomban. Végeztem egy mély interjút Varjú Jánossal, a cég direkt értékesítési igazgatójával, ennek elemzésével és egy összefoglalással zárom írásom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, biztosítás(ok), direkt marketing, SWOT-elemzés, telefonmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet