Sharing Economy: Developing a Hungarian Market Entry Strategy for Zipcar

Kutas Bianka (2016) Sharing Economy: Developing a Hungarian Market Entry Strategy for Zipcar. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bianka_Eszter_Kutas_Dissertation_2016.pdf] PDF
Bianka_Eszter_Kutas_Dissertation_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sharing Economy, Market Entry Strategy, Car sharing
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 06. 10:48
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 13. 15:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet