Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában : Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei

Kovács Petra (2024) Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában : Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában.pdf] PDF
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kovács Petra_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Kovács Petra_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom fő témája az ügyfélelégedettség és az ehhez kapcsolódó fogalmak és mérési folyamatainak elemzése, mely elméleti és gyakorlati példákkal került alátámasztásra. Dolgozatom elsődleges célja az ügyfélelégedettség és az ügyfélélmény közötti kapcsolat feltárása és elemzése a Telekom világában. A kutatásomhoz kvantitatív kutatási módszert, azon belül is a megkérdezéses, kérdőíves módszert alkalmaztam. A kutatásom célcsoportja elsősorban a 18. életévüket betöltött, Telekom által szerződött ügyfelek voltak. A felmérést a Telekom ügyfelei körében végeztem el, akik legalább egy db Telekom általi szolgáltatást használnak. A kutatásom fókusza a hipotéziseim bizonyítása, vagy annak cáfolása volt. A kérdőív eredményei alapján úgy gondolom, hogy sikerült bebizonyítanom hipotézisemet, miszerint az ügyfelek elégedettségét és hűségét a Telekom szolgáltatásaival leginkább azok a tényezők befolyásolják, amelyek a Telekom márkaismertségére és megbízhatóságára, a megfelelő és stabil lefedettségre, valamint a személyes igényekhez igazított kombinálható csomagokra és opciókra fókuszálnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói elégedettség mérése, telekommunikáció, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet