Vincze Kata (2024) A borvásárlási döntést befolyásoló tényezők a hazai borpiac egyes szereplőinek példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
SZAKDOLGOZAT-Vincze-Kata-OD7OPS.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a dolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (16kB) |
|
PDF
Vincze Kata-Erdei Dóra bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (28kB) |
|
PDF
Vincze Kata_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (243kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a borvásárlási döntést befolyásoló tényezők, mely során a hazai piac bor választási és vásárlási szokásait vizsgáltam. Röviden bemutattam a borfogyasztókat és a borfogyasztási szokásaikat. Majd a klasszikus marketing mixet és az ötlépcsős modellt alapul véve megvizsgáltam, hogy a bortermék, az ára, az értékesítési és az eladásösztönzési politika együttese miként befolyásolja a fogyasztót. Illetve, hogy a borvásárlási folyamat során milyen tényezők jelennek meg, amelyek ösztönzőleg hatnak a fogyasztóra, míg eljut a végleges döntésig.A primer kutatás során kvalitatív és kvantitatív módszereket is alkalmaztam kérdőíves megkérdezés és interjú formájában, így a fogyasztók és egy konkrét vállalat oldaláról is betekintést nyerhettem a borvásárlási szokásokba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | borértékesítés, bormarketing, borpiac, marketing mix, ötlépcsős modell |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56348 |
Actions (login required)
Tétel nézet |