Viktor Márk (2024) Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
avdhA1-24be37e7-c72a-460f-bae0-5516f06a9974.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Viktor Márk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (435kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban egy olasz kerti bútorokat gyártó cég bevezetésének lépéseit gyűjtöttem össze. Első sorban elemeztem a hazai piacot, illetve egy SWOT elemzés keretein belül bemutattam magát a céget. Ezután kitértem arra, hogy hogyan lehet hatékonyan kiépíteni egy márkát, illetve milyen szempontokat kell figyelmbe venni az árképzés során. Röviden bemutattam, hogyan lehet hatékonyan kihasználni a közösségi média oldalakat hirdetések szempontjából, valamint, hogy mikre kell figyelni annak érdekében, hogy a bejegyzéseink minél több embert elérjenek. Végezetül pedig egy kérdőív keretein belül utána jártam, hogy milyen fogyasztói szokások vannak és milyen befolyásoló tényezők hatnak a fogyasztókra a vásárlást megelőzően.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | árképzés, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingstratégia, márkaépítés, nemzetközi marketing, termékbevezetés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |