Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások

Viktor Márk (2024) Olasz gyártó cég magyarországi piacralépése hatékony marketingstratégiák és sikeres bevezetési megoldások. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of avdhA1-24be37e7-c72a-460f-bae0-5516f06a9974.pdf] PDF
avdhA1-24be37e7-c72a-460f-bae0-5516f06a9974.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Viktor Márk.pdf] PDF
Bírálat Viktor Márk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (435kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban egy olasz kerti bútorokat gyártó cég bevezetésének lépéseit gyűjtöttem össze. Első sorban elemeztem a hazai piacot, illetve egy SWOT elemzés keretein belül bemutattam magát a céget. Ezután kitértem arra, hogy hogyan lehet hatékonyan kiépíteni egy márkát, illetve milyen szempontokat kell figyelmbe venni az árképzés során. Röviden bemutattam, hogyan lehet hatékonyan kihasználni a közösségi média oldalakat hirdetések szempontjából, valamint, hogy mikre kell figyelni annak érdekében, hogy a bejegyzéseink minél több embert elérjenek. Végezetül pedig egy kérdőív keretein belül utána jártam, hogy milyen fogyasztói szokások vannak és milyen befolyásoló tényezők hatnak a fogyasztókra a vásárlást megelőzően.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: árképzés, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingstratégia, márkaépítés, nemzetközi marketing, termékbevezetés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet