Elek Máté László (2024) Az employer branding és annak elemzése a Bahamas nagykereskedelem tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdoga TVPECW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
2024. Szakdolgozat Elek Máté MSC.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Elek_Máté_külső_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (327kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozati témámnak az employer brandinget választottam, ugyanis ez egy rendkívül fontos és aktuális téma. Manapság egyre nagyobb figyelmet kap mind a cégek részéről, mind a munkavállalók oldaláról a munkáltatói márka, ugyanis ez a leghatékonyabb eszköz, hogy a cégek kiemelkedjenek a kompetitív munkaerő piacon. A dolgozatomat a BAHAMAS Nagykereskedelem tükrében írom, mivel ennél a cégnél dolgozom már 2023 óta és lehetőségem nyílt ezáltal betekinteni a cég életébe. Mindennapi munkám során azt tapasztalom, hogy ebben a szektorban, de egyéb más területekre is igaz, hogy a munkaerő piaci versenyben való részvétel nagy erő, idő és tőkebefektetést igényel, hogy szakképzett tudást toborozzon a HR. Ebben az esetben felértékelődik az employer branding, azaz a munkáltatói márkázás, hogy szakképzett munkaerőt ne vadászni kelljen, hanem a cég olyan tulajdonságokkal bírjon, hogy a munkavállaló akarjon versenyezni azért, hogy a cégnél dolgozhasson, valamint a jelenlegi munkaerő állomány megtartása is fókuszba kerül a márka kiépítése során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | emberi erőforrás stratégia, employer branding, lojalitás, márka, Munkáltatói márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |