Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában

Balázs Jázmin (2024) Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Balázs Jázmin Záródolgozat 2024.04.pdf] PDF
Balázs Jázmin Záródolgozat 2024.04.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (669kB)
[thumbnail of FOSZK_GM_belső_értékelőlap Balázs Jázmin_2024.pdf] PDF
FOSZK_GM_belső_értékelőlap Balázs Jázmin_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (415kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a vállalatcsoporton belüli belső kommunikáció és annak digitalizációját mutatom be, hiszen szakmai gyakorlatom ideje alatt többnyire ezzel foglalkoztam. Napjainkban egyre nagyobb figyelmet kap a munkavállalók elégedettsége, a munkahelyi motiváció, a munkaadó felé való lojalitás kérdése és az ehhez vezető út. Szakmai gyakorlatomat a KÉSZ Csoportnál töltöttem, mint marketing gyakornok. Fő feladataim közé tartozott a munkavállalók érzékenyítése, a belső kommunikációs feladatokban való részvétel. Munkám során átélt élményeimet, tapasztataimat foglalom össze jelen dolgozat során. A dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam a KÉSZ Csoport belső kommunikációjának digitalizációját és hatását a munkavállalók elégedettségére, munkahelyi motivációjára, valamint bemutassam a HexagON belső kommunikációs platform bevezetésének hatékonyságát. A következőkben betekintési lehetőséget kínálok a vállalatcsoport belső kommunikációs stratégiájába és digitális megoldásaiba, amelyek célja a hatékonyság növelése és a munkavállalók bevonása. Bemutatom a vállalat által bevezetett HexagON platformot, amelyre a belső kommunikáció épül. Ezt követően megvizsgálom a felületen elindított KÉSZ Shop néven működő, a kollégák számára létrehozott webshop hatását, amelynek célja a munkavállalók aktivizálása és a platform iránti elkötelezettségük erősítése. Végül a KPI-ok és elért eredmények elemzésével felvázolom, miként mérhető a belső kommunikációs stratégia, azon belül is az újdonságok, mint például a KÉSZ Shop bevezetésének sikeressége, és milyen fejlődési lehetőségek kínálkoznak a jövőben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Belső brandépítés, belső kommunikáció, beszerzés, Munkavállalói aktivitás, webshop
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:42
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet