Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére

Szabó Donát (2024) Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szabó Donát_FIE0XW_Diplomadolgozat.pdf] PDF
Szabó Donát_FIE0XW_Diplomadolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of 2024. Szakdolgozat Szabó Donát Mester.pdf] PDF
2024. Szakdolgozat Szabó Donát Mester.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (140kB)
[thumbnail of Szabó Donát_Mesterképzés szakdolgozat_külső bírálat.pdf] PDF
Szabó Donát_Mesterképzés szakdolgozat_külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (263kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatommal a csokoládé kategóriába, azon belül is a fehérjeszeletek világába szerettem volna jobban belátni. Célom volt felmérni, hogy jelenleg milyen trendet mutat a szeletes piac és milyen ismertséggel és disztribúcióval rendelkeznek hazánkban ezek a szeletek. Szakdolgozatom főként új termék és márkabevezetésre épült, ahol vizsgáltam, milyen lehetősége van a már Angliában elhíresült Grenade márkának megjelennie hazánkban.Ismertetem dolgozatomban az FMCG sajátosságait, mély kutatásokat készítettem a piacról, mind a hazai eladásokról és a médiaköltésekről. Számos angliai kutatást is feldolgozom dolgozatomban, ahol keresem a hasonlóságokat a magyar piaccal összevetve. Primer kutatásomként egy kérdőívet alkalmaztam, ahol közelebbről is szerettem volna megérteni a vásárlókat, megismerni véleményeiket.Legfőbb megállapításom, hogy a szeletes piac fontos részét fogja kitenni a jövőben is a csokoládé kategóriának, amin belül a fehérjeszeletek egy dinamikusabb növekedésnek örvendenek majd, emellett pedig érdemesnek látom a Grenade márka jövőbeli bevezetését hazánkban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fmcg, innováció, marketing, márkamenedzsment, termékbevezetés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet