Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára

Paholcsek Bálint (2016) Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of szakdogaFINAL.pdf] PDF
szakdogaFINAL.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Dolgozatomban a wellness fogalmát elemzem, hogy kampányt tervezhessek a hazai wellness kultúra formálásának céljából. A kampánytervet a Danubius Hotels Group ötlete alapján dolgozom ki a társaság számára. A Danubius Hotelláncot vállalatgazdasági szempontból is vizsgálom. Elemzem a külső és belső piaci környezetét és a fogyasztói magatartást. Kitérek a hazai piac általános vizsgálatára is. Ezt követően a kampánytervezés szabályos lépéseit követve tervezem meg a fent említett kampányt primer kutatásom és szekunder kutatási adatok alapján.

Hungarian title

Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Hamburger Béla
UNSPECIFIED
főiskolai docens
Katz György
UNSPECIFIED
címzetes főiskolai docens

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: KIT, Danubius Hotels Group, Wellness, wellness kultúra, Kampánytervezés, Vállalatgazdaság, Danubius Health Spa Resort
Depositing User: Bakos Katalin Mária
Date Deposited: 2016. May. 09. 13:44
Last Modified: 2016. Jul. 27. 13:42

Actions (login required)

View Item View Item