Paholcsek Bálint (2016) Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
szakdogaFINAL.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Dolgozatomban a wellness fogalmát elemzem, hogy kampányt tervezhessek a hazai wellness kultúra formálásának céljából. A kampánytervet a Danubius Hotels Group ötlete alapján dolgozom ki a társaság számára. A Danubius Hotelláncot vállalatgazdasági szempontból is vizsgálom. Elemzem a külső és belső piaci környezetét és a fogyasztói magatartást. Kitérek a hazai piac általános vizsgálatára is. Ezt követően a kampánytervezés szabályos lépéseit követve tervezem meg a fent említett kampányt primer kutatásom és szekunder kutatási adatok alapján.
Hungarian title
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | KIT, Danubius Hotels Group, Wellness, wellness kultúra, Kampánytervezés, Vállalatgazdaság, Danubius Health Spa Resort |
Depositing User: | Bakos Katalin Mária |
Date Deposited: | 2016. May. 09. 13:44 |
Last Modified: | 2016. Jul. 27. 13:42 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |