Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára

Paholcsek Bálint (2016) Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdogaFINAL.pdf] PDF
szakdogaFINAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a wellness fogalmát elemzem, hogy kampányt tervezhessek a hazai wellness kultúra formálásának céljából. A kampánytervet a Danubius Hotels Group ötlete alapján dolgozom ki a társaság számára. A Danubius Hotelláncot vállalatgazdasági szempontból is vizsgálom. Elemzem a külső és belső piaci környezetét és a fogyasztói magatartást. Kitérek a hazai piac általános vizsgálatára is. Ezt követően a kampánytervezés szabályos lépéseit követve tervezem meg a fent említett kampányt primer kutatásom és szekunder kutatási adatok alapján.

Magyar cím

Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hamburger Béla
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens
Katz György
NEM RÉSZLETEZETT
címzetes főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: KIT, Danubius Hotels Group, Wellness, wellness kultúra, Kampánytervezés, Vállalatgazdaság, Danubius Health Spa Resort
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 13:44
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 13:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet