Paholcsek Bálint (2016) Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdogaFINAL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a wellness fogalmát elemzem, hogy kampányt tervezhessek a hazai wellness kultúra formálásának céljából. A kampánytervet a Danubius Hotels Group ötlete alapján dolgozom ki a társaság számára. A Danubius Hotelláncot vállalatgazdasági szempontból is vizsgálom. Elemzem a külső és belső piaci környezetét és a fogyasztói magatartást. Kitérek a hazai piac általános vizsgálatára is. Ezt követően a kampánytervezés szabályos lépéseit követve tervezem meg a fent említett kampányt primer kutatásom és szekunder kutatási adatok alapján.
Magyar cím
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | KIT, Danubius Hotels Group, Wellness, wellness kultúra, Kampánytervezés, Vállalatgazdaság, Danubius Health Spa Resort |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 09. 13:44 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 27. 13:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |