Magai Tímea (2024) Online marketing és gyakorlati alkalmazásuk. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Magai_Tímea_APWCZP_Online_marketing_és_gyakorlati_alkalmazásuk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Magai Tímea 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (432kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az alábbi szakdolgozat az online marketing eszközökről és ezen eszközök gyakorlati alkalmazásáról szól. A szakirodalmi áttekintés során részletesen megismerhetjük az online marketing eszközök sokszínűségét, valamint azt, hogy ezeket mire is használjuk a gyakorlatban. A szekunder adatgyűjtés során megismerhetjük a közösségi oldalak előnyeit, valamint azok veszélyeit. Kutatásom során, pedig arra voltam kíváncsi, hogy hogyan befolyásolják a szekunder kutatásból megismert online marketing eszközök a fogyasztók vásárlási szándékait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, közösségi média, kvantitatív módszerek, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |