A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában : Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül

Horák Vanda Erzsébet (2024) A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában : Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A-Vállalati-Imázs-építés-Komplexitása-az-Éttermi-Szolgáltatások-Szektorában_Tanulmány-a-BITE-Bakery-Café-Példáján-Keresztül (2).pdf] PDF
A-Vállalati-Imázs-építés-Komplexitása-az-Éttermi-Szolgáltatások-Szektorában_Tanulmány-a-BITE-Bakery-Café-Példáján-Keresztül (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat_Horák Vanda Erzsébet.pdf] PDF
Bírálat_Horák Vanda Erzsébet.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (108kB)
[thumbnail of Horák Vanda MSc.pdf] PDF
Horák Vanda MSc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (720kB)

Absztrakt (kivonat)

A BITE Bakery Café példáján keresztül vizsgálva ebben a szakdolgozatban a vállalati imázsépítés és piaci pozíció fenntartásának és fejlesztésének kulcsfontosságú stratégiáit az éttermi szolgáltatások szektorában tárgyalom. Az elsődleges kutatási kérdések azt boncolgatják, hogy milyen stratégiákat alkalmaz a BITE Bakery Café vállalati imázsépítés terén, hogyan reagál a változó fogyasztói preferenciákra és piaci trendekre, és miként építi és fenntartja piaci pozícióját az étteremlánc. Az eredmények szerint a vállalat minőségi termékekkel, egyedi arculattal és folyamatos ügyfélszolgálati fejlesztésekkel erősíti imázsát és versenyképességét. A második kutatási kérdés az elmúlt években tapasztalt fogyasztói preferenciaváltozásokat vizsgálja az éttermi szolgáltatások területén, és azok hogyan befolyásolják a vállalati imázsépítést és piaci teljesítményt. Az eredmények azt mutatják, hogy az egészségtudatos és fenntartható életmód iránti növekvő igények jelentős hatással vannak az éttermi vállalkozásokra, és a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell ezekhez a trendekhez a sikeres piaci versenyben való részvétel érdekében. A harmadik kutatási kérdés arra összpontosít, hogy a BITE Bakery Café fogyasztói preferenciái hogyan különböznek más éttermek és kávézók preferenciáitól, különös tekintettel a közvetlen versenytársakra. A vállalat egyedi termékkínálattal, hangulatos környezettel és kiváló ügyfélszolgálattal emelkedik ki a versenytársak közül, ami hozzájárul vállalati imázsának és piaci pozíciójának erősítéséhez. A negyedik kutatási kérdés a fogyasztói döntési folyamatokat és az elégedettséget és lojalitást befolyásoló tényezőket vizsgálja az éttermi szolgáltatások területén. Az étel és ital minősége, az árak, az étterem környezete és hangulata, valamint az alkalmazottak hozzáállása és kedvessége kulcsfontosságúak az elégedettség és lojalitás kialakításában. A tanulmány további javaslatokat tesz a BITE Bakery Café számára, hogy tovább erősítse vállalati imázsát és versenyképességét. Ezek közé tartozik egy fenntarthatóbb és környezetbarátabb üzleti modell kialakítása, új termék- és szolgáltatáskínálatok bevezetése az egészségtudatos fogyasztók igényeinek kielégítésére, valamint a kedves és segítőkész személyzet további képzése és motiválása. Összességében a tanulmány hangsúlyozza, hogy a megfelelő stratégiák és gyakorlatok alkalmazásával a BITE Bakery Café és más éttermi vállalkozások képesek sikeresen versenyezni egy agresszív piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, éttermi szektor, hírnév, imázs, szolgátatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet