Kun Natali (2024) Tartalomgyártók felelősségvállalása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tartalomgyártók felelősségvállalása szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Kun Natali Bírálat FL-.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
Absztrakt (kivonat)
A tartalomgyártók nagy hatással vannak a közösségre nézve és olyan befolyásoló erővel rendelkeznek, amivel képesek emberek ezreit megmozdítani. Az interneten terjedő információk elérhetősége és sokszínűsége lehetővé teszi a kreativitás és tudás megosztását, azonban felveti a felelősségvállalás fontos kérdéseit. Dolgozatomban arra is kitérek, milyen befolyással van a közösségi média a fiatalokra nézve, illetve az esetleges negatív következményeket, mint az önértékelési problémák, manipuláció, edukáció és egymás elfogadásának hiánya. Valamint a pozitív hatással rendelkező tartalmakat. (adománygyűjtés, inspiráló közzétételek) Olyan tartalomgyártókra van szükség az online térben, akik, arra törekednek, hogy az általuk képviselt értékekkel fejlődésnek indítsák el a közösségi médiát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, elektronikus média, felelősség, internet, közösségi média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |