Tartalomgyártók felelősségvállalása

Kun Natali (2024) Tartalomgyártók felelősségvállalása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tartalomgyártók felelősségvállalása szakdolgozat.pdf] PDF
Tartalomgyártók felelősségvállalása szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kun Natali Bírálat FL-.pdf] PDF
Kun Natali Bírálat FL-.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (60kB)

Absztrakt (kivonat)

A tartalomgyártók nagy hatással vannak a közösségre nézve és olyan befolyásoló erővel rendelkeznek, amivel képesek emberek ezreit megmozdítani. Az interneten terjedő információk elérhetősége és sokszínűsége lehetővé teszi a kreativitás és tudás megosztását, azonban felveti a felelősségvállalás fontos kérdéseit. Dolgozatomban arra is kitérek, milyen befolyással van a közösségi média a fiatalokra nézve, illetve az esetleges negatív következményeket, mint az önértékelési problémák, manipuláció, edukáció és egymás elfogadásának hiánya. Valamint a pozitív hatással rendelkező tartalmakat. (adománygyűjtés, inspiráló közzétételek) Olyan tartalomgyártókra van szükség az online térben, akik, arra törekednek, hogy az általuk képviselt értékekkel fejlődésnek indítsák el a közösségi médiát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, elektronikus média, felelősség, internet, közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet