Kovács Lili (2024) Kapcsolati marketing: Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Bsc_2024_Kovács Lili.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Kovács Lili .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
|
PDF
Kovács Lili_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (103kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kapcsolati marketing kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalatok sikerében, különösen olyan iparágakban, ahol a hosszútávú ügyfélkapcsolatok kiépítése és fenntartása szükséges a piacképességhez. Az OMV Hungária Kft. esetében a kapcsolati marketingstratégiájának hatékony kidolgozása és végrehajtása kiemelt fontosságú a versenyképesség fenntartásához és a piaci részesedés növeléséhez. Szakdolgozatomban kutatásom célja a központi kérdésre való válasz kiderítése volt, miszerint hatékony eszköz-e a kapcsolati marketing a vállalatok versenyképességének növelésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kapcsolati marketing, marketing terv, marketingkommunikáció, olajipar, versenyképesség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |