Kapcsolati marketing: Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?

Kovács Lili (2024) Kapcsolati marketing: Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Bsc_2024_Kovács Lili.pdf] PDF
Szakdolgozat_Bsc_2024_Kovács Lili.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Kovács Lili .pdf] PDF
Kovács Lili .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)
[thumbnail of Kovács Lili_külső.pdf] PDF
Kovács Lili_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)

Absztrakt (kivonat)

A kapcsolati marketing kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalatok sikerében, különösen olyan iparágakban, ahol a hosszútávú ügyfélkapcsolatok kiépítése és fenntartása szükséges a piacképességhez. Az OMV Hungária Kft. esetében a kapcsolati marketingstratégiájának hatékony kidolgozása és végrehajtása kiemelt fontosságú a versenyképesség fenntartásához és a piaci részesedés növeléséhez. Szakdolgozatomban kutatásom célja a központi kérdésre való válasz kiderítése volt, miszerint hatékony eszköz-e a kapcsolati marketing a vállalatok versenyképességének növelésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, kapcsolati marketing, marketing terv, marketingkommunikáció, olajipar, versenyképesség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet