Holló Enikő (2024) Milyen lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek Magyarországon a sikeres szolgáltatásmarketing elérésére? Külkereskedelmi Kar.
PDF
HolloEniko-CF7PLT-BGE-KKK-SZAKDOLGOZAT-KERESKEDELEM-ES-MARKETING.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (574kB) |
|
PDF
Holló Enikő bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
|
PDF
Holló Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (59kB) |
Absztrakt (kivonat)
Magyarországon 19 régióban, 1 178 egyedi nyilvántartott halgazdálkodási vízterületen lehet horgászni, és több mint 800 000 fő horgászt tart nyilván a Magyar Országos Horgász Szövetség.Kutatásom célja kideríteni, mennyire vannak tisztában a horgászok a horgász szövetségek munkájával? Továbbá sorra veszem, hogy milyen marketing lehetőségei vannak egy horgász szövetségnek? Illetve mennyire elégedettek a horgászok a kiválasztott Ráckevei Dunaági Horgász Szövetség munkájával? Feltételezésem, hogy a szövetségek megfelelően alkalmazzák a modern kommunikációs lehetőségeket, továbbá a növekvő versenyhelyzetet is megfelelően tudják lehetőségeikhez mérten kezelni. Valamint a szövetségek marketingjét nagyban befolyásolja a frontvonalmenedzsment munkája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, szolgáltatás, szolgáltatásfejlesztés, szolgáltatásmarketing, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |