Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál

Briski Melinda (2024) Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Briski Melinda S44DOZ.pdf] PDF
Szakdolgozat - Briski Melinda S44DOZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Briski Melinda Bírálat  FL-.pdf] PDF
Briski Melinda Bírálat FL-.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of KB_Briski Melinda_dolgozat.pdf] PDF
KB_Briski Melinda_dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (262kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a Grundfos példája alapján bemutatom, hogyan járul hozzá a hatékony belső kommunikáció és annak digitális transzformációja a munkavállalói elkötelezettség, elégedettség és termelékenység növeléséhez. A mai munkaerőpiacon a hatékony belső kommunikáció kulcsfontosságú a szervezetek sikeréhez. A munkavállalók időben történő és megbízható tájékoztatása, bevonása és motiválása elengedhetetlen a szervezeti célok eléréséhez. A digitális eszközök, mint a belső kommunikációs platformok, a mobilalkalmazások és a közösségi média, forradalmasították a kommunikációt a szervezetekben, és számos előnnyel járnak a hagyományos kommunikációs csatornákkal szemben. Ezért mutatom be írásomban azt is, hogy a Grundfos belső kommunikációját hogyan alakította át a Blue Colibri – Mozdulj, Grundfos! Applikációs felület használata. Ezt egy kutatással is alátámasztom. Eredetileg csak kérdőíves kutatásban gondolkodtam, de több tanulmányt is átnézve rájöttem, hogy az interjúk segítségével lesz lehetőségem, hogy mélyebben megértsem a munkavállalók és vezetők véleményét és tapasztalatait. Kutatásom célja a digitális transzformáció és a szervezeti belső kommunikáció kapcsolatának elemzése, a hatékony kommunikáció jelentőségének és erejének bemutatása a Grundfos példáján keresztül. A hatékony belső kommunikációról, az alkalmazott applikációról és digitális belső platformok használatáról és hatékonyságáról szóló kutatásom alanyai a vállalat munkavállalói voltak, köztük különböző vezetői rétegek képviselői, valamint képzés- és fejlesztési szakemberek. Munkavállalói oldalról is minden szintet igyekeztem megszólítani különböző részlegekből és munkakörökből. A kutatás eredményei alátámasztják azt a hipotézisemet, miszerint a hatékony belső kommunikáció és annak digitális transzformációja pozitív hatással van a munkavállalói elkötelezettségre, elégedettségre és termelékenységre. A Grundfos példája azt mutatja, hogy a hatékony belső kommunikációs stratégia kulcsfontosságú a szervezeti sikerhez a mai munkaerőpiacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: applikáció, belső kommunikáció fejlesztése, digitalizáció, gyártóvállalat, kommunikációs csatornák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet