A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után

Kelemen Dominik (2024) A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT KELEMEN DOMINIK 2024 PDF.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT KELEMEN DOMINIK 2024 PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Kelemen Dominik_bírálat.pdf] PDF
Kelemen Dominik_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)
[thumbnail of Kelemen Dominik külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Kelemen Dominik külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (50kB)

Absztrakt (kivonat)

A modern technológia rendkívül fontos szerepet játszik a mindennapi életünkben, beleértve az internetet és a közösségi média világát. Ebből kifolyólag senkinek nem meglepő, hogy a ,,szóbeszéd” on-line formában egyre nagyobb teret hódít és hatása óriási befolyást szerez magának. Elengedhetetlen a vizsgálata annak, hogy a fogyasztók hogyan viszonyulnak társaik véleményéhez az online térben, és ez milyen mértékben befolyásolja vásárlási szokásaikat.A szájreklám és az on-line szájreklám hatásairól az elmúlt évek alatt számtalan magyar és idegen nyelven íródott kutatást is olvastam, de egyet sem találtam, ami olyan aspektusból közelítené meg a témát, amilyen módon az én kutatásom teszi.Megítélésem szerint elengedhetetlen lenne számszerűsíteni a fogyasztói preferenciákat, és azonosítani, hogy Magyarországon melyek azok a szupermarketláncok, amelyek pozitívabban, illetve negatívabban viszonyulnak a szájreklám és az on-line szájreklám hatására. Hasznos lenne azt is megvizsgálni, hogy ez milyen mértékben befolyásolja a fogyasztókat, illetve döntési folyamataikat.A korábbi kutatási eredményeimet az adott témában szeretném folytatni, és az általam izgalmasnak talált változásokat megvizsgálni és számszerűen megmérni. Kutatásomban, azt az öt kiskereskedelmi áruházláncot szeretném a fókuszba helyezni, amelyek a legnagyobb forgalmat bonyolították le az elmúlt években.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ajánlás, Arculatváltozás, eWOM, marketing, WOM
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet