Kelemen Dominik (2024) A WOM és eWOM hatása a magyarországi áruházláncokra 2020 után. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT KELEMEN DOMINIK 2024 PDF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Kelemen Dominik_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
|
PDF
Kelemen Dominik külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (50kB) |
Absztrakt (kivonat)
A modern technológia rendkívül fontos szerepet játszik a mindennapi életünkben, beleértve az internetet és a közösségi média világát. Ebből kifolyólag senkinek nem meglepő, hogy a ,,szóbeszéd” on-line formában egyre nagyobb teret hódít és hatása óriási befolyást szerez magának. Elengedhetetlen a vizsgálata annak, hogy a fogyasztók hogyan viszonyulnak társaik véleményéhez az online térben, és ez milyen mértékben befolyásolja vásárlási szokásaikat.A szájreklám és az on-line szájreklám hatásairól az elmúlt évek alatt számtalan magyar és idegen nyelven íródott kutatást is olvastam, de egyet sem találtam, ami olyan aspektusból közelítené meg a témát, amilyen módon az én kutatásom teszi.Megítélésem szerint elengedhetetlen lenne számszerűsíteni a fogyasztói preferenciákat, és azonosítani, hogy Magyarországon melyek azok a szupermarketláncok, amelyek pozitívabban, illetve negatívabban viszonyulnak a szájreklám és az on-line szájreklám hatására. Hasznos lenne azt is megvizsgálni, hogy ez milyen mértékben befolyásolja a fogyasztókat, illetve döntési folyamataikat.A korábbi kutatási eredményeimet az adott témában szeretném folytatni, és az általam izgalmasnak talált változásokat megvizsgálni és számszerűen megmérni. Kutatásomban, azt az öt kiskereskedelmi áruházláncot szeretném a fókuszba helyezni, amelyek a legnagyobb forgalmat bonyolították le az elmúlt években.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ajánlás, Arculatváltozás, eWOM, marketing, WOM |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |