Ducsai Eszter (2024) Márkastratégia a PPG Trilak Kft. életében - A Trinát példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Márkastratégia a PPG Trilak Kft. életében - A Trinát példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Ducsai_Eszter_kulso_biralat_2024_WP.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (533kB) |
|
PDF
Ducsai Eszter MSc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (692kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban, mint ahogy a címből is megtudhatjuk, a PPG Trilak Kft. márkastratégiáját fogom vizsgálni. Fő célom, hogy választ keressek a kutatási kérdéseimre, melyeket az 1. táblázatban összefoglaltam. Mindegyik kérdésnek adtam egy kódot, abból kifolyólag, hogy a dolgozat során könnyen beazonosítható legyen, mikor melyikről van szó. A K1-es kérdés, hogy mennyire ismerik a festékpiacot a vizsgált korosztályok, míg a K2-es témakörben azt szeretném megtudni, hogy mennyire bizonyulnak hatékonynak a különböző marketingstratégiák a Trinát márkájának népszerűsítésére és értékesítésére az egyes célcsoportokra vonatkozóan? K3: Hogyan képződik le a Trinát márkastratégiája a fogyasztók felé? Milyen lehetőségek vannak a Trinát márka pozicionálásának és kommunikációjának javítására a célközönség számára? K4: Hogyan képződik le a Trinát márkastratégiája a fogyasztók felé? Milyen lehetőségek vannak a Trinát márka pozicionálásának és kommunikációjának javítására a célközönség számára? Ezen kutatási kérdéseimre keresem majd a választ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | építőanyagok, marketing, marketingstratégiák, márka, márkastratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |