Fotográfusok személyes márkaépítése

Bottlik Dorina (2024) Fotográfusok személyes márkaépítése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fotográfusok személyes márkaépítése - Bottlik Dorina.pdf] PDF
Fotográfusok személyes márkaépítése - Bottlik Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Bottlik Dorina - Szakdolgozat értékelés - Ihász Ingrid.pdf] PDF
Bottlik Dorina - Szakdolgozat értékelés - Ihász Ingrid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (37kB)
[thumbnail of Bottlik Dorina PVÁ.pdf] PDF
Bottlik Dorina PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (426kB)

Absztrakt (kivonat)

A diplomadolgozatom fő témája a személyes márkaépítés fotósok körében. A dolgozat célja, hogy megismerjem, egy fotográfus vállalkozó hogyan alakíthatja ki saját márkáját sikeresen. A dolgozat első felében bemutatom a fotográfia és a márkaépítés témakörét külön-külön, majd együttesen vizsgálva. A dolgozat második fele a gyakorlati részt foglalja magába, ahol kvantitatív és kvalitatív kutatásokon keresztül keresem a válaszokat kérdéseimre. Ennek érdekében online kérdőíves megkérdezést és mélyinterjúkat alkalmazok egy szűk célcsoport, magyarországi fotós vállalkozók körében. A kutatás fókuszában a technikai felszerelés, a vállalkozás, a fotózási tevékenység és utómunka, az ügyfélkommunikáció és a marketing állnak. Ezen információk sikeres feltárása után ezek kiértékelése, összehasonlítása és további vizsgálata a célom. Három hipotézisvizsgálatot végzek a fotós vállalkozók márkaépítésével összefüggésben, amely során beigazolódik, hogy mindegyik vizsgált ismérv között bizonyítható kapcsolat van. A kutatásom során arra a következtetésre jutok, hogy számos korábban egymástól függetlennek tűnő tényező a vizsgálat alapján hatással van egymásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fotóművészet, fotópiac, marketingkommunikáció, márkaépítés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet