Dobó-Kocsis Mónika Éva (2024) A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben - Dobó-Kocsis Mónika Éva - AHFN16.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Dobó-Kocsis Mónika Éva - külő bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (814kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Dobó-Kocsis Mónika Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bebizonyítom, hogy az ingatlan értékesítésben az offline marketing helyett a közösségi média és egyéb online értékesítési felületek alkalmazása kerül előtérbe. Bemutatom a piac szereplői, a közvetítő irodákat, beszélek kicsit a közösségi média oldalakról és az ingatlan marketing innovációiról.Összevetem az offline és online marketing előnyeit és hátrányait és végül a primer kutatásomból levont következtetések alapján megállapítom, hogy a hipotézisem megállja-e a helyét.Segítségemre egy kérdőív és két mélyinterjú lesz, amiket ingatlanközvetítőkkel készítettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ingatlan, ingatlanértékesítés, közösségi média, online értékesítés, promóció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |