A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben

Dobó-Kocsis Mónika Éva (2024) A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben - Dobó-Kocsis Mónika Éva - AHFN16.pdf] PDF
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben - Dobó-Kocsis Mónika Éva - AHFN16.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Dobó-Kocsis Mónika Éva - külő bírálat.pdf] PDF
Dobó-Kocsis Mónika Éva - külő bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (814kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Dobó-Kocsis Mónika Éva.pdf] PDF
Bírálat_belső_Dobó-Kocsis Mónika Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bebizonyítom, hogy az ingatlan értékesítésben az offline marketing helyett a közösségi média és egyéb online értékesítési felületek alkalmazása kerül előtérbe. Bemutatom a piac szereplői, a közvetítő irodákat, beszélek kicsit a közösségi média oldalakról és az ingatlan marketing innovációiról.Összevetem az offline és online marketing előnyeit és hátrányait és végül a primer kutatásomból levont következtetések alapján megállapítom, hogy a hipotézisem megállja-e a helyét.Segítségemre egy kérdőív és két mélyinterjú lesz, amiket ingatlanközvetítőkkel készítettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ingatlan, ingatlanértékesítés, közösségi média, online értékesítés, promóció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet