Tombácz Zsanett (2024) A fesztiválmarketing eszközei, Dreher az Inota fesztiválon. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Tombácz Zsanett Szakdolgozat 2024.04.29..pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Tombacz_Zsanett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (361kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketingkörnyezet dinamikus és változatos, melyben a vállalatok fókuszálják erőiket a fogyasztókkal való kapcsolat kiépítésére és fenntartására. A 4P modell és az ATL/BTL kategóriák hatékony eszközök a termékbevezetés és a kommunikáció terén. A szponzoráció, például a Dreher Sörgyárak Zrt. esetén a fesztiválok támogatásán és márkajelenetek erősítésén keresztül, pozitívan befolyásolja a fogyasztók véleményét és viselkedését. A kutatás megállapította, hogy a szponzorációs megjelenések jelentős hatást gyakoroltak a résztvevőkre, különösen a Dreher esetében. Az eredmények alapján a gerillamarketing eszközei is hatékonyak lehetnek a márkakép erősítésében és a fogyasztói döntések befolyásolásában. Összességében a kutatás átfogó képet nyújtott a marketingkommunikáció eszköztáráról és a szponzoráció hatásáról az Inota Fesztivál kontextusában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dreher, fesztivál, fogyasztói döntés, fogyasztói magatartás, gerillamarketing, kreativitás, marketing eszközök, márka, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56295 |
Actions (login required)
Tétel nézet |