A fesztiválmarketing eszközei, Dreher az Inota fesztiválon

Tombácz Zsanett (2024) A fesztiválmarketing eszközei, Dreher az Inota fesztiválon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tombácz Zsanett Szakdolgozat 2024.04.29..pdf]
Előnézet
PDF
Tombácz Zsanett Szakdolgozat 2024.04.29..pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM.pdf] PDF
BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Tombacz_Zsanett.pdf] PDF
Biralat_Tombacz_Zsanett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (361kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketingkörnyezet dinamikus és változatos, melyben a vállalatok fókuszálják erőiket a fogyasztókkal való kapcsolat kiépítésére és fenntartására. A 4P modell és az ATL/BTL kategóriák hatékony eszközök a termékbevezetés és a kommunikáció terén. A szponzoráció, például a Dreher Sörgyárak Zrt. esetén a fesztiválok támogatásán és márkajelenetek erősítésén keresztül, pozitívan befolyásolja a fogyasztók véleményét és viselkedését. A kutatás megállapította, hogy a szponzorációs megjelenések jelentős hatást gyakoroltak a résztvevőkre, különösen a Dreher esetében. Az eredmények alapján a gerillamarketing eszközei is hatékonyak lehetnek a márkakép erősítésében és a fogyasztói döntések befolyásolásában. Összességében a kutatás átfogó képet nyújtott a marketingkommunikáció eszköztáráról és a szponzoráció hatásáról az Inota Fesztivál kontextusában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dreher, fesztivál, fogyasztói döntés, fogyasztói magatartás, gerillamarketing, kreativitás, marketing eszközök, márka, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56295

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet