A közösségi média, és azon belül az online nyereményjátékok hatása a potenciális vásárlókra

Havasi Nóra (2024) A közösségi média, és azon belül az online nyereményjátékok hatása a potenciális vásárlókra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Havasi Nóra Petra Szakdolgozat.pdf.pdf] PDF
Havasi Nóra Petra Szakdolgozat.pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Havasi Nóra.pdf] PDF
Havasi Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)
[thumbnail of Havasi Nóra Petra külső konzulensi értékelés (Vaskor Anna Orsolya).pdf] PDF
Havasi Nóra Petra külső konzulensi értékelés (Vaskor Anna Orsolya).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (422kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájaként egy a napjainkat leginkább meghatározó és nélkülözhetetlennek mondható témát választottam, mely a közösségi média területén belül a közösségi média üzleti tevékenységre való hatásának vizsgálata. Ezen belül is egy vállalat online jelenlétét, és az általuk kínált kreatív nyereményjátékokat, majd általánosságban az online nyereményjátékokat mutatom be és hogy azok miként hatnak a potenciális vásárlókra. Az elemzett vállalkozás a Balazs Kicks volt, mely Magyarország legnagyobb, limitált kiadású cipőket áruló boltja. Kvantitatív kutatásként online kérdőíves megkérdezési módszert használtam, mellyel célom volt az online nyereményjátékok közkedveltségének és részvételi hajlandóságának mérése, illetve a fogyasztói magatartásra való hatásának vizsgálata. A kutatásom során arra a következtetésre jutottam, hogy az online nyereményjátékok nem minden esetben ösztönzik a lehetséges vásárlókat a vásárlásaik számának gyakoriságának növelésére, azonban jó marketing stratégiai eszköz lehet a márkahűség növelésének érdekében. Kutatási munkám végén javaslatokat tettem a nyereményjátékok hatékonyságának növelésére az üzleti tevékenység részeként.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Balazs Kicks Kft., fogyasztói magatartás, közösségi média, online nyereményjáték, üzleti tevékenység
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:41
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet