S.Tóth Franciska Blanka (2024) Az Amigos a Gyerekekért Alapítvány marketingtevékenységének értelmező elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
S. Tóth Franciska Blanka - AR6BMS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
S.Tóth Franciska.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
|
PDF
S. Tóth Franciska Blanka külső bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
A témaválasztás során többféle szempontot mérlegeltem. Legfontosabb volt számomra, hogy olyan területre fókuszáljak, amely közel áll a szívemhez és amelyhez személyes tapasztalataim is kötődnek. Ezért esett választásom az Amigos a Gyerekekért Alapítványra, amelyhez három éve csatlakoztam. A szervezet munkája és társadalmi hatása feltétlenül figyelmet érdemel. A kutatásom célja az, hogy mélyebb betekintést nyújtson az Amigos marketingtevékenységébe, valamint az adományozási szokásokba és motivációkba az X, Y és Z generációk körében. Célom az, hogy a kutatás során olyan eszközöket találjak, amelyek még hatékonyabban terjeszthetik az Amigos misszióját és értékeit, megértetve ezzel az emberekkel a szervezet fontosságát és ösztönözve őket támogatásra. A kutatásom fő kérdése az lesz, hogy milyen hatással van az életkor és a végzettségi szint az emberek adományozási hajlandóságára az Amigos a Gyerekekért Alapítvány esetében. Az eredmények alapján javaslatokat fogalmazok meg az alapítványnak a hatékonyabb marketingstratégiák kidolgozása és az adománygyűjtési folyamat optimalizálása érdekében. A szakdolgozat összefoglalja a non-profit szervezetek jellemzőit és kihívásait, különös figyelmet szentelve az Amigos által képviselt társadalmi szerepnek. Az Amigos a Gyerekekért Alapítvány részletes bemutatása és a kutatási módszertan által mélyebb betekintést nyerünk a célcsoportok adományozási motivációiba és preferenciáiba. A dolgozatban kiemelt figyelmet kapnak a hatékony kommunikációs eszközök és stratégiák, amelyek lehetővé teszik az alapítvány számára, hogy még szélesebb körben érje el és motiválja támogatóit. A szakdolgozat konklúziójában az eredményeket összegzem és javaslatokat teszek a non-profit szervezetek számára fontos fejlesztési irányokra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adománygyűjtés, marketing, nonprofit szervezet(ek), Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |