Belső PR tevékenység eszközei a tercier szektorban

Fodor Petra (2024) Belső PR tevékenység eszközei a tercier szektorban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat - Z7X0ZD - BELSŐ PR TEVÉKENYSÉG ESZKÖZEI A TERCIER SZEKTORBAN-Kereskedelem és Marketing - Marketintkommunikáció - Fodor.pdf] PDF
Szakdolgozat - Z7X0ZD - BELSŐ PR TEVÉKENYSÉG ESZKÖZEI A TERCIER SZEKTORBAN-Kereskedelem és Marketing - Marketintkommunikáció - Fodor.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Fodor Petra_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Fodor Petra_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)

Absztrakt (kivonat)

BELSŐ PR TEVÉKENYSÉG ESZKÖZEI A TERCIER SZEKTORBANKutatásom során a hazai tercier szektor belső public relations eszközeit vizsgáltam meg. Fel szerettem volna térképezni a szekunder kutatás során, hogy milyen eszközei vannak, online és offline tekintetben. Ezenkívül olyan lehetőségeket is próbáltam keresni amelyek nem számítanak a hagyományos eszközei közé, például a mesterséges intelligencia bevonása.A tanulmányom során következő kutatási kérdésekre kerestem a válaszokat:1. Ugyanakkora hangsúlyt fektetnek a vállalkozások a külső PR-ra, mint a belső PR-ra?2. A belső PR szakemberek munkájában jelentős szerepe van a mesterséges intelligencia használatának?3. A szolgáltatást nyújtó munkahelyek mely médiumokra fektetnek hangsúlyt a sikeres kommunikáció átadásának szempontjából?4. A vállalatok a dolgozókat érintő jogszabályi előírásoknak való megfelelést komolyan veszik, érthetően és hitelesen kommunikálják az ezzel kapcsolatos tudnivalókat melyek egy biztonságot biztosító eszköznek tekinthetőek a munkahelyi kommunikáció során?Szerettem volna jobban megérteni a belső PR eszközök alkalmazását a vállalati kommunikáció során, ezért kvalitatív kutatást végeztem. Készítettem nyolc interjút különböző szolgáltatást nyújtó vállalat alkalmazottaival. A kutatásomban nagyon sokat segítettek az általuk megosztott információk. Világosabbá vált számomra, hogy milyen motivációs lehetőségek vannak, illetve lojalitást eredményező fogások segíthetik a vállalkozásokat és a vállalatokat a munkaerő megtartásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, belső PR, motiváció, public relations, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet