Doctor Care antibakteriális nedves törlőkendő megalkotása, hazai és külföldi piaci bevezetése

Dapev Benedek (2024) Doctor Care antibakteriális nedves törlőkendő megalkotása, hazai és külföldi piaci bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dapev Benedek szakdolgozat 2024.pdf] PDF
Dapev Benedek szakdolgozat 2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (919kB)
[thumbnail of Dapev Benedek BGE KKK szakdolgozat külső bírálat 240531.pdf] PDF
Dapev Benedek BGE KKK szakdolgozat külső bírálat 240531.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (100kB)
[thumbnail of Dapev Benedek.pdf] PDF
Dapev Benedek.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (476kB)

Absztrakt (kivonat)

A 2000 -es évektől folyamatosan növekszik Magyarországon a nedves törlőkendők piaca. Sokféle törlőkendő található az üzletek polcain, a baby kategóriától a bőrápoláson keresztül az autóápolásig. Dolgozatom első részében szeretném bemutatni, hogy Sirenex Kft. hogyan fejlesztette ki a Doctor Care Antibakteriális nedves törlőkendőt, milyen piackutatás előzte meg a döntést, mely engedélyek és jogszabályok határozták meg a fejlesztést, hogy alakult ki a végső hatóanyag összetétel és design. Fontos mérföldkő volt a termék bevezetése a piacra, és az új bevezetés, amikor a 100% lebomló alapanyaggal való gyártás került előtérbe a Környezettudatosság és a Természet védelme miatt. Végül összefoglalom, hogyan fogadták a magyar vásárlók (beszerzők, végső fogyasztók) a lebomló alapanyagú termékeket és hogyan alakult az értékesítés a 2 termékkategória között. A termék hazai sikeres fogadtatásán felbuzdulva a cég fontolóra vette a nemzetközi piacra lépés lehetőségét. Ezért dolgozatom második részében meg fogom vizsgálni a kiválasztott német piacra lépés feltételeit, a piaci környezetet, hogy a termék hogyan illeszkedik a konkurencia hasonló termékeihez, kik a versenytársak, ki a célszegmens, a fogyasztói árak hogyan viszonyulnak a cég gyártási költségeihez. Ki kell gondolni az értékesítési folyamatot, átgondolni a logisztikai lehetőségeket, meg kell szervezni a kiállításokon, vásárokon való részvételt és a potenciális vevőkkel a kapcsolatépítést. A dolgozatom lényege megtalálni a megfelelő egyensúlyt a beruházás, a piaci Sales és a Marketing között, amely biztosítani fogja a sikeres piaci jelenlétet és a folyamatos fejlődést külföldi piacon is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 100% lebomló, 2 in 1, disztribúció, Fertőtlenítés, Lebomló termék, Nedves törlőkendő, Nemzetközi áttekintés, piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:40
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet