Dapev Benedek (2024) Doctor Care antibakteriális nedves törlőkendő megalkotása, hazai és külföldi piaci bevezetése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Dapev Benedek szakdolgozat 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (919kB) |
|
PDF
Dapev Benedek BGE KKK szakdolgozat külső bírálat 240531.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (100kB) |
|
PDF
Dapev Benedek.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (476kB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2000 -es évektől folyamatosan növekszik Magyarországon a nedves törlőkendők piaca. Sokféle törlőkendő található az üzletek polcain, a baby kategóriától a bőrápoláson keresztül az autóápolásig. Dolgozatom első részében szeretném bemutatni, hogy Sirenex Kft. hogyan fejlesztette ki a Doctor Care Antibakteriális nedves törlőkendőt, milyen piackutatás előzte meg a döntést, mely engedélyek és jogszabályok határozták meg a fejlesztést, hogy alakult ki a végső hatóanyag összetétel és design. Fontos mérföldkő volt a termék bevezetése a piacra, és az új bevezetés, amikor a 100% lebomló alapanyaggal való gyártás került előtérbe a Környezettudatosság és a Természet védelme miatt. Végül összefoglalom, hogyan fogadták a magyar vásárlók (beszerzők, végső fogyasztók) a lebomló alapanyagú termékeket és hogyan alakult az értékesítés a 2 termékkategória között. A termék hazai sikeres fogadtatásán felbuzdulva a cég fontolóra vette a nemzetközi piacra lépés lehetőségét. Ezért dolgozatom második részében meg fogom vizsgálni a kiválasztott német piacra lépés feltételeit, a piaci környezetet, hogy a termék hogyan illeszkedik a konkurencia hasonló termékeihez, kik a versenytársak, ki a célszegmens, a fogyasztói árak hogyan viszonyulnak a cég gyártási költségeihez. Ki kell gondolni az értékesítési folyamatot, átgondolni a logisztikai lehetőségeket, meg kell szervezni a kiállításokon, vásárokon való részvételt és a potenciális vevőkkel a kapcsolatépítést. A dolgozatom lényege megtalálni a megfelelő egyensúlyt a beruházás, a piaci Sales és a Marketing között, amely biztosítani fogja a sikeres piaci jelenlétet és a folyamatos fejlődést külföldi piacon is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 100% lebomló, 2 in 1, disztribúció, Fertőtlenítés, Lebomló termék, Nedves törlőkendő, Nemzetközi áttekintés, piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |