Tóth Barnabás Dániel (2024) Social Média. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tóth Barna szakdolgozat Social média.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (551kB) |
|
PDF
1.0-Bírálat-Tóth Barnabás-Marosán-2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (238kB) |
|
PDF
Tóth.Barnabás.szakdolgozat.értékelés.1.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (69kB) |
Absztrakt (kivonat)
Először a szakdolgozatomban szeretném bemutatni magát a social médiát, fogalmát illetve, hogy hogyan jött létre. -A szakdolgozatom elején szót szeretnék ejteni arról, hogy miként különbözik a közösségi média a rendes médiától. Itt megemlíteném magát az elérést, a hozzáférhetőséget, a gyorsaságot illetve azt, hogy mennyire tartós / maradandó az ott található tartalom. -A közösségi média platformokról egy rövid összefoglalót írnék (ezek a platformok a Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat) és magával az Instagrammal szeretnék tovább haladni, mivel úgy vélem, hogy ez a platform mutatja be a legjobban mennyire nagy hatalma van a közösségi médiának a mindennapi életünkben. Úgy gondolom, hogy ez a platform egy olyan oldalt mutat egy átlag embernek ami káros. Itt arra gondolok, hogy egy posztban mindenki a legjobb énjét mutatja és hogy neki mennyire jó, ezt egy másik ember látva (főleg mikor napi szinten van posztolva) problémát okozhat
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | felelősség, internet, közösségi hálózatok, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |